hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > علمی > عبور کاربران همستر کامبت از 100 میلیون؛ جزئیات جدید از زمان عرضه توکن

عبور کاربران همستر کامبت از 100 میلیون؛ جزئیات جدید از زمان عرضه توکن

بازی تلگرامی همستر کامبت پس از مدت کوتاهی اکنون بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر دارد.

همستر کامبت، بازی تلگرامی‌ای که در روز‌های اخیر محبوبیت زیادی به‌دست آورده است، توانست از مرز ۱۰۰ میلیون کاربر عبور کند. این بازی به‌لطف مکانیزم ساده‌ی خود اکنون بین ۴۰ تا ۴۵ میلیون کاربر روزانه دارد.

طبق پست رسمی همستر کامبت در ایکس، تعداد کاربران بازی مورد بحث از ۶۰ میلیون نفر در جمعه‌ی هفته‌ی گذشته به ۱۱۶ میلیون نفر رسیده است. علاوه‌براین، کاربران همستر کامبت در تلگرام، یوتیوب و شبکه‌‌ی اجتماعی ایکس به‌ترتیب ۳۱، ۱۷ و ۶ میلیون نفر هستند.

یکی از اعضای تیم بنیاد TON به‌نام Hamster Girl اعلام کرد که توکن پروژه‌ی همستر کامبت در ماه جولای (تیر و مرداد ۱۴۰۳) بر بستر بلاک‌چین TON ایجاد و عرضه خواهد شد. تاریخ اعلامی قطعی نیست و ممکن است تغییر کند.

نات کوین که در ابتدا مانند همستر کامبت یک بازی تلگرامی بود در عرضه‌ی توکن خود با تأخیر مواجه شد، اما اکنون به موفقیت چشمگیری دست پیدا کرده و ارزش آن در هفته‌ی گذشته ۳۵۰ درصد افزایش یافته است. نات کوین از نظر ارزش بازار در بین ۶۰ ارز دیجیتالی برتر قرار دارد.

تون کوین که توکن بومی TON حساب می‌شود از محبوبیت بالای همستر کامبت بهره برده و اکنون با قیمت ۷٫۷۶ دلار دهمین ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار است.

برخلاف نات کوین، همستر کامبت پس از عرضه‌ی توکن خود، بازی را متوقف نخواهد کرد و قصد دارد به آن ادامه بدهد.

منبع:خبرآنلاین

منبع: faradeed-192426

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد