hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > جبلی: صداوسیما اجازه کلی‌گویی به نامزد‌های انتخاباتی نمی‌دهد

جبلی: صداوسیما اجازه کلی‌گویی به نامزد‌های انتخاباتی نمی‌دهد

رییس سازمان صداوسیما گفت: طراحی سوالات به گونه‌ای است که جلوی کلی‌گویی‌ها را خواهد گرفت و لازم است هر نامزد در ارزیابی دیدگاه بقیه نامزد‌ها رعایت اخلاق عمومی را بکند و تلاش شده که حداکثر ظرفیت برای پاسخگویی نامزد‌ها وجود داشته باشد.

رییس سازمان صداوسیما در نشست خبری تبیین نقش و کارکرد رسانه ملی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره کنترل محتوای برنامه مناظره‌های انتخاباتی توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ایلنا، پیمان جبلی در نشست خبری تبیین نقش و کارکرد رسانه ملی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به پرسشی درباره کنترل محتوای مناظره‌های تلویزیونی اظهار کرد: رسانه ملی تمهیداتی برای جلوگیری از تخلفات در نظر گرفته، اما طبیعتا نمی‌توان کنترل کاملی بر برنامه زنده تلویزیونی داشت.

طراحی سوالات به گونه‌ای است که جلوی کلی‌گویی‌ها را خواهد گرفت و لازم است هر نامزد در ارزیابی دیدگاه بقیه نامزد‌ها رعایت اخلاق عمومی را بکند و تلاش شده که حداکثر ظرفیت برای پاسخگویی نامزد‌ها وجود داشته باشد و همانطور که تاکید کردم جلوی کلی‌گویی‌ها گرفته شود و تمام اعضای کمیسیون بررسی تبلیغات هم در استودیویی دیگر در کنار برنامه خواهد بود و هر گاه این کمیسیون احساس نیاز کند، می‌تواند به محتوای مناظرات ورود کند.

منبع: fararu-743426

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد