hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > علمی > یک کشته و سه زخمی در تصادف خودرو شیائومی؛ آیا مقصر اصلی SU7 است؟

یک کشته و سه زخمی در تصادف خودرو شیائومی؛ آیا مقصر اصلی SU7 است؟

حادثه‌ی مرگبار خودروی شیائومی باعث کشته‌شدن یک نفر و آسیب‌دیدگی سه نفر دیگر شد اما دلیل اصلی این حادثه هنوز مشخص نیست.

گزارشی جدید از تصادف مرگبار خودرو برقی شیائومی SU7 در چین منتشر شده است. این خودرو که فقط چندماه از عرضه‌اش به بازار می‌گذرد، ظاهراً به‌دلیل از دست‌دادن کنترل، باعث مصدومیت سه نفر و جان باختن یک نفر دیگر شده است. با وجود این گزارش‌ها، شیائومی مسئولیتی در قبال حادثه برعهده نمی‌گیرد.

شیائومی امروز با انتشار بیانیه‌ای رسمی ضمن تأیید حادثه‌ی تصادف خودرو SU7 این شرکت، اعلام کرد که در روند تحقیقات همکاری کاملی با پلیس دارد. غول فناوری چینی همچنین بررسی‌های مستقلی روی خودرو SU7 دخیل در حادثه‌ی مذکور آغاز کرده است. طبق گزارش رسانه‌های محلی، این خودرو برقی لوکس به‌طور ناگهانی پس‌از خروج از پارکینگ، از کنترل خارج شده و با خودروها و عابران پیاده‌ای که در مسیر غیرموتوری در حال تردد بودند، برخورد کرده است.

حادثه‌ی مرگبار خودرو SU7 منجر به جان باختن یک نفر و مصدومیت سه نفر دیگر شده اما شیائومی ادعا می‌کند که خودروی این شرکت هیچ مشکلی نداشته است. به‌نوشته‌ی گیزموچاینا، پلیس اطلاعات ثبت‌شده در SU7 را بازیابی کرده است و داده‌های مذکور نشان می‌دهند که خودرو در زمان حادثه در وضعیت نرمال قرار داشته است.

شیائومی از رسانه‌های چینی به‌دلیل پوشش عجولانه‌ی حادثه‌ی خودرو برقی SU7 انتقاد کرد. این شرکت باور دارد که استفاده از اصطلاحاتی مثل ازدست‌دادن کنترل خودرو و نقص فنی ترمز بدون داشتن اطلاعات دقیق، اقدامی غیرحرفه‌ای بوده است. در نهایت، این شرکت اعلام کرد که برای رسیدگی به عواقب سانحه‌ی مرگبار، با مالک خودرو و قربانیان حادثه همکاری خواهد کرد.

منبع:خبرآنلاین

منبع: faradeed-192242

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد