hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > شهریه جدید مهدهای کودک تا پایان خرداد اعلام می‌شود

شهریه جدید مهدهای کودک تا پایان خرداد اعلام می‌شود

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: شهریه جدید مهدهای کودک تا پایان خرداد اعلام می‌شود.
حبیب‌الله مسعودی فرید درباره تعیین  شهریه‌ جدید مهدهای کودک در سال جاری اظهار کرد: سازمان بهزیستی از سازمان حمایت مصرف‌کننده خواسته است که شهریه‌های جدید بر اساس هزینه تمام شده در مهدها محاسبه شود.
وی تصریح کرد: در استان‌ها، جلسات با حضور بخش‌های مختلف برای تعیین تکلیف شهریه‌ مهدهای کودک در حال برگزاری است و شهریه مهدها در هر استان با توجه به شرایط مشخص خواهد شد.
فرید افزود: در سال جاری هزینه‌ها در بخش‌های مختلف افزایش یافته است همچنین پرداخت حقوق و دستمزد نیز بر اساس تورم افزایش یافته است و انتظار سازمان بهزیستی نیز این است که شهریه جدید  با توجه به شرایط مشخص شود.
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: شهریه جدید مهدهای کودک تا پایان خرداد مشخص و سپس برای اجرا به مهدهای کودک سراسر کشور ابلاغ خواهد شد.
وی اظهار کرد: در مورد میزان افزایش شهریه مهدهای کودک هم‌اکنون نمی‌توان عددی را اعلام کرد اما پیش‌بینی می‌شود بر اساس نرخ تورم شهریه‌های جدید اعلام شود.
فرید همچنین درباره ممنوعیت پذیرش کودکان در مهدهای کودک در شرایط فعلی گفت: با توجه به اینکه هنوز ستاد ملی مبارزه با کرونا،  پروتکل بازگشایی مهدهای کودک و پذیرش کودکان را تأیید نکرده است قاعدتاً مهدها نمی‌توان فعالیت کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد