hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > علمی > هشدار جدی پلیس درباره «بازی همستر کامبت»/ همستر کوین بده، جیپ یک میلیاردی بگیر!

هشدار جدی پلیس درباره «بازی همستر کامبت»/ همستر کوین بده، جیپ یک میلیاردی بگیر!

«همستر کامبت» یک بازی در سبک «Tap to Earn» و رباتی تلگرامی است که این روزها بازار آن به ویژه میان نوجوانان داغ شده است، بازیکنان در همستر کامبت باید با زدن روی یک سکه درون بازی مقدار بیشتری توکن جمع کنند.

به گزارش شبکه شرق، معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فتا فراجا اعلام کرد: در حال ارزیابی تهدیدات و آسیب‌های احتمالی بازی «همستر کامبت» هستیم.

اگر این روزها شاهد عضو شدن افرادی به تلگرام و پیام‌هایی از سوی آنها هستید، تعجب نکنید. در واقع آنها شما را یاد نکرده‌اند و به خاطر «همستر» به شما پیام داده‌اند و شاید در حال جمع کردن ارزهای دیجیتال هستند.

«همستر کامبت» یک بازی در سبک «Tap to Earn» و رباتی تلگرامی است که این روزها بازار آن به ویژه میان نوجوانان داغ شده است، بازیکنان در همستر کامبت باید با زدن روی یک سکه درون بازی مقدار بیشتری توکن جمع کنند. این توکن‌ها ممکن است در آینده در قالب ایردراپ بین بازیکنان همستر کامبت توزیع شود.

بازی همستر تلگرام یک بازی است که در مدت کوتاهی تعداد زیادی مخاطب از سراسر جهان پیدا کرد و کاربران این بازی رؤیای لیست شدن توکن‌های این بازی را در صرافی‌های ارز دیجیتال و فروش سکه‌ها و تبدیل آن‌ها به پول واقعی را دارند

سرهنگ رامین پاشایی، معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا درباره بازی همستر گفت: فعلاً در حال ارزیابی تهدیدات و آسیب‌ها هستیم و نتیجه ارزیابی‌ها را بزودی اعلام خواهد شد.

بازی همستر کامبکت؛ همستر کوین بده، جیپ یک میلیاردی بگیر! 

روزگار خودرو درباره این بازی نوشت: گویا معاوضه خودرو با نات کوین رو به افزایش است و شاهد شیوه جدید خرید و فروش در بازار هستیم.

اگر سری به فضای مجازی بزنید با تبلیغات مختلف معاوضه خودرو با نات کوین مواجه می‌شوید. به عنوان مثال، فردی یک پراید به قیمت ۲۰۰ میلیون تومان را برای معاوضه با نات کوین قرار داده است. فرد دیگری یک جیپ به قیمت یک میلیارد تومان را برای معاوضه با همستر کوین آگهی کرده است.

باید دید با افزایش تب بازی «همستر کامبت» در ایران، روند بازار خودرو را به کدام سمت پیش می‌برد.

منبع: sharghdaily-933480

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد