hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > اصلاح‌طلبان اگر کاندیدا داشته باشند در انتخابات شرکت می‌کنند در غیر اینصورت نباید توقع مشارکت داشت

اصلاح‌طلبان اگر کاندیدا داشته باشند در انتخابات شرکت می‌کنند در غیر اینصورت نباید توقع مشارکت داشت

جواد امام تاکید کرد: اگر جریان اصلاحات کاندیدایی را داشت در انتخابات هم مشارکت فعالی خواهد داشت، در غیر این صورت تکلیف این جبهه مشخص است و نمی‌توان از جبهه‌ای که متشکل از 31 حزب است اما امکان معرفی یک کاندیدا را ندارد، توقعی خاص را داشت.

جواد امام در مصاحبه با روزنامه اعتماد از راهبردهای نهایی جبهه اصلاحات سخن گفته است. 

به گزارش اعتماد، در بخش‌هایی از این گفت‌وگو می‌خوانید:

 

  • اصلاح‌طلبان هرگز با انتخابات قهر نکرده‌اند، باتوجه به اینکه این احساس وجود دارد که صندوق‌های رای می‌بایست متعلق به همه مردم باشد، این جریان در دوره‌های مختلف باتوجه به شرایط، سیاست‌ورزی و کنشگری کرده است.
  • ا توجه به شرایطی که انتخابات زودهنگام ایجاب کرده، اصلاح‌طلبان اعلام کرده‌اند در این انتخابات به صورت مشروط شرکت می‌کنند. شرط اصلاح‌طلبان هم این است که نامزدهایی که موردنظر خود جبهه اصلاحات هستند، یعنی با مبانی و معیارها و شاخص‌های مجمع عمومی جبهه اصلاحات، هماهنگ هستند، افرادی را انتخاب کند.
  • اگر جریان اصلاحات کاندیدایی را داشت در انتخابات هم مشارکت فعالی خواهد داشت، در غیر این صورت تکلیف این جبهه مشخص است و نمی‌توان از جبهه‌ای که متشکل از 31 حزب است اما امکان معرفی یک کاندیدا را ندارد، توقعی خاص را داشت.
  •  هنوز پالسی به جبهه اصلاحات ارسال نشده است.

منبع: etemadonline-662682

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد