hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > تمجید ماشاریپوف از اورونوف؛ ما همدیگر را عالی درک می‌کنیم

تمجید ماشاریپوف از اورونوف؛ ما همدیگر را عالی درک می‌کنیم

جلال‌الدین ماشاریپوف، ستاره تیم ازبکستان، در پایان بازی تیمش مقابل ترکمنستان ابراز امیدواری کرد که ازبک‌ها در ورزشگاه آزادی نیز مقابل ایران موفق باشند.

به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ ماشاریپوف در پایان بازی تیمش مقابل ازبکستان خطاب به خبرنگاران گفت: این پیروزی را به مردم ازبکستان تبریک می‌گویم. باید ترکمنستان را در خانه شکست می‌دادیم و من فکر می‌کنم به پیروزی خوب و قاطعی دست پیدا کردیم.

به گزارش ورزش سه، او درباره بازی بعدی تیمش مقابل ایران در روز ۲۰ خرداد گفت: امیدوارم در این بازی موفق باشیم.

خبرنگاری از ماشاریپوف پرسید آیا اینکه شما و اورونوف در مسابقات قهرمانی ایران بازی می‌کنید، این مسئله برای تیم مضر است یا مفید؟ ماشاریپوف گفت: تعداد بیشتری از بازیکنان تیم ملی ما باید در لیگ ایران بازی کنند. لیگ آنها امتیاز بالایی دارد و مشخص است که بازیکنان ایرانی هم تمام تلاش خود را مقابل ما انجام خواهند داد.

سوال بعدی از ماشاریپوف درباره هماهنگی‌اش با اورونوف، به خصوص در نیمه دوم بازی بود که او گفت: من و اوستون همیشه همدیگر را خوب درک می‌کنیم و خوشحالم که همه از من انتظار بازی خلاقانه و پاس‌های نهایی را دارند. در نیمه اول شومودوروف (کاپیتان ازبکستان) در حمله تنها بود اما در نیمه دوم تهاجمی‌تر بازی کردیم و نمایش ما بیشتر به چشم آمد.

258 258

منبع: khabaronline-1916724

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد