hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

ارادت نامه ویژه شهادت امام جواد الائمه علیه السلام

ساعت دل

آه از آن زمان که ساعت دل، می ایستد! و زمان در دورن آن ذوب می شود. ای ستاره بی غروب، تو را با پدربزرگت، چه نسبتی است؟! که هر دو کاظم هستید و هر دو جواد! هر دو مایه امید و دستگیری امت هستید

 

 ساعت دل


به آسمان باید گفت: ببار! به دریا گفت: ببخش! به درخت باید گفت: سبز باش! به کوه بایدگفت: بایست! و به همه جهان باید گفت: بوی جواد بگیرید تا بزرگ شوید، تا زیاد شوید، تا برکت پیدا کنید. به هستی باید گفت: احرام حج عشق ببند و در حریم دوست، دلهای خسته را صید کند و به کفاره این صید، قصد جوانی کند! جوانه بزند، گل بدهد، شکوفه کند! گلی که روی گلبرگ های نوشته باشد: فرزند مهربانی، پدر هدایت، شهادت مبارک! مدینه، مشهد، بغداد، فرقی نمی کند؛ اگر ابن الرضا باشد، آن سال، سال عاشقی می شود، آن فصل، فصل دیدار می گردد، آن ماه، ماه نزدیکی نام می گیرد و آن هفته، هفته آینه می شود و آن روز، روز چشم و آن ساعت، ساعت دل می گردد. آه از آن زمان که ساعت دل، می ایستد! و زمان در دورن آن ذوب می شود. ای ستاره بی غروب، تو را با پدربزرگت، چه نسبتی است؟! که هر دو کاظم هستید و هر دو جواد! هر دو مایه امید و دستگیری امت هستید.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نویسنده
سعید آقایی جشوقانی
سعید آقایی جشوقانی
سعید آقایی، بیش از همه یک "دوست کتاب" به حساب می‌آید.
او کارشناسی ارشد هنر دارد، ۴ مجموعه شعر و ۱ مجموعه داستان و ۲ کتاب نثر ادبی منتشر کرده. ۱۲ نمایشگاه انفرادی نقاشی داشته و نوشتن را در گونه های مختلف تجربه کرده است.

نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد