hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > برگزاری نمایشگاه «نقطه، خط، ...» در دانشگاه فرهنگ و هنر قم

برگزاری نمایشگاه «نقطه، خط، ...» در دانشگاه فرهنگ و هنر قم

نمایشگاه انفرادی عکس «نقطه، خط، ...» با ارائه آثار سمیرا سرایانی عکاس قمی با حضور اساتید و دانشجویان و علاقه‌مندان هنر عکاسی در دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم،سمیرا سرایانی با اشاره به هدف از برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: این نمایشگاه جهت نقد و بررسی توسط اساتید و دانشجویان عکاسی و تمرینی برای ارائه آثار به شکل نمایشگاهی است.

وی درباره توضیح عکس‌های نمایشگاه ادامه داد: عکس‌ها به صورت تک شات در یک سال گذشته با توجه به آموزش‌های دریافت شده و به صورت مستند و مبتنی بر قوانین و اصول ترکیب‌بندی گرفته شده است.

سرایانی افزود: در نمایشگاه انفرادی عکس «نقطه، خط، ...»، منتخبی از آثار مستند به تعداد پانزده فریم عکس در ابعاد ۳۰ در ۴۰ مورد دید بازدید کنندگان قرار گرفته است.


 

وی با توضیح زمان و مکان نمایشگاه ابراز کرد: این نمایشگاه از ۱۶ تا ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹ الی ۱۷ در دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد قم به نشانی؛ خیابان کلهری، انتهای کوچه ۲۳ پذیرای علاقه‌مندان هنر عکاسی است.

سمیرا سرایانی دانشجوی رشته عکاسی در رزومه هنری خود، ارائه ۱۲ عکس با رویکرد (تقابل معماری سنتی و مدرن در کالید ظاهری بناها) در بهمن ماه ۱۴۰۲ در نمایشگاه تجسم هنر قم در کارنامه هنری خود دارد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد