hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > آخرین وضعیت «مجید قناد» در بیمارستان/ چه اتفاقی برای عمو قناد افتاده است؟

آخرین وضعیت «مجید قناد» در بیمارستان/ چه اتفاقی برای عمو قناد افتاده است؟

فرزند عمو قناد در خصوص اتفاقی که برای «مجید قناد» افتاده است، توضیحاتی ارائه کرد.

«مجید قناد» مجری قدیمی تلویزیون که با اجرای برنامه‌های کودک بیشتر شناخته می‌شود، بر اثر تصادف در بیمارستان شده است. 

«مجید قناد» مجری پیشکسوت و خاطره‌ساز تلویزیون، پس از جراحی اخیر، در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است؛ پسر مجید قناد، ضمن تایید خبر تصادف این مجری پیشکسوت گفت: پدرم در بخش آی‌سی‌یوی بیمارستان بستری است و فردا به بخش عمومی منتقل می‌شود.

«سپهر قناد» فرزند «مجید قناد» مجری، کارگردان و بازیگر تئاتر و تلویزیون درباره وضعیت جسمانی پدرش عنوان کرد: متاسفانه خبری در فضای مجازی مبنی بر این که حال عمومی پدرم خوب نیست و به دلیل ضربه مغزی ناشی از تصادف تحت جراحی قرار گرفته است، منتشر شده که درست نیست و حال پدرم کاملاً خوب است.

فرزند عمو قناد در توضیح اتفاقی که برای «مجید قناد» افتاده است، توضیح داد: پدرم ۴۰ روز قبل، تصادف کرده بود که مشکل خاصی هم برایش پیش نیامد؛ تا اینکه چند روز قبل به دلیل لخته خونی که در سرش به وجود آمده بود و ممکن است به دلیل تصادف چند وقت قبل هم باشد، به بیمارستان منتقل شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

سپهر قناد اظهار کرد: پدرم (مجید قناد) چند روز پیش یک تصادف کوچک داشتند. ما متوجه شدیم در سرشان خونریزی اتفاق افتاده است. خدا را شکر الان خیلی بهتر هستند. پزشک ایشان هم خبر داد که مورد خاصی نیست.

همچنین «ایرج راد» که رئیس هیات مدیره خانه تئاتر است، گفت: «مجید قناد تصادف سختی داشت و خون در ناحیه مغز او لخته شده بود. خوشبختانه ضربه مغزی نبود و او بعد از عمل جراحی حال مساعدی دارد.»

رئیس هیات مدیره خانه تئاتر در ادامه گفت: «قناد هم اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است و وضعیت جسمانی او رو به بهبود است.»

«علیرضا وهاب‌زاده» مشاور وزیر بهداشت اسبق نیز گفت: «مجید قناد به خاطر تصادف و ضربه مغزی چند روز است، در بیمارستان بستری و عمل جراحی مغز برای ایشان انجام شده است.»

«مجید قناد»، هنرمند هفتاد ساله، تهیه‌کننده، کارگردان و مجری کودک و نوجوان است. از برجسته‌ترین آثار او می‌توان به برنامه «فیتیله جمعه تعطیله» نام برد که به صورت زنده، از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۹، بی‌وقفه در روزهای جمعه و اعیاد مختلف پخش می‌شد.

منبع: sharghdaily-933214

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد