hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > علمی > (تصاویر) همه چیز درباره آئودی Q4 E-tron نسخه 40، وارداتی جدید معین خودرو

(تصاویر) همه چیز درباره آئودی Q4 E-tron نسخه 40، وارداتی جدید معین خودرو

شنیده ها حاکی از آن است که معین خودرو قصد دارد علاوه بر Q5، نسخه ۴۰ آئودی Q4 E-tron را نیز به سبد محصولات تمام برقی خود اضافه کند.

اسفند سال گذشته نمونه های اولیه آئودی Q5 E-tron معین خودرو به گمرک ایران رسید و حضور این کراس اوور تمام برقی در ایران قطعی شد. پس از اعلام عرضه خودروهای وارداتی برقی نیز شاهد حضور این کراس اوور در میان خودروهای قابل فروش سامانه بودیم تا متقاضیان خرید تمام برقی ها بتوانند گزینه ارزنده ای پیش روی خود داشته باشند.

حال اما باخبر شدیم که این شرکت قصد دارد تا نسخه ۴۰ یا دو چرخ محرک آئودی Q4 E-tron را نیز به زودی در سامانه یکپارچه خودروهای برقی عرضه کند و سبد محصولات خود را ارتقاء بخشد.

103

آئودی Q4 E-tron و Q5 E-tron از لحاظ ابعادی، طراحی ظاهری و … با هم تفاوت هایی دارند که این اختلافات موجب می شوند تا Q4 ارزان تر باشد و با قیمت کمتری در ایران فروخته شود. البته لازم به ذکر است که هر دو محصول تمام برقی معین خودرو از لحاظ فنی با یکدیگر یکسان هستند (نسخه ۴۰) و فقط در بحث حداکثر مسافت قابل پیشمایش با یک بار شارژ کمی با هم متفاوت اند.

مشخصات فنی Q4 E-tron معین خودرو

104

آئودی Q4 e-tron  معین خودرو کاملاً با نسخه رونمایی شده توسط نادین خودرو یکسان است و هر دو دارای پک باتری ۸۴.۸ کیلووات ساعتی هستند. البته این عدد در تمام کاتالوگ های بین المللی این خودرو، به جز چین، ۸۲ کیلووات ساعت ذکر شده است. حداکثر قدرت این کراس اوور با محور محرک عقب، ۲۰۴ اسب بخار و بیشینه گشتاور آن نیز ۳۱۰ نیوتن متر است. حداکثر مسافت قابل پیمایش  آئودی Q4 e-tron  نسخه ۴۰ با یک بار شارژ کامل نیز در کاتالوگ فاو ۶۰۵ کیلومتر و در بروشورهای بین المللی، به طور متوسط ۵۲۱ کیلومتر و در شهر، ۵۹۵ کیلومتر ذکر شده است.

امکانات و آپشن های Q4 نسخه ۴۰

105

از امکانات این خودرو می توان به مواردی همچون هدآپ دیسپلی با واقعیت مجازی، دوربین ۳۶۰ درجه، رادار پیشگیری برخورد از جلو، ترمز اضطراری، نمایشگر ۱۱.۶ اینچی لمسی با قابلیت پشتیبانی از اندروید اتو و اپل کارپلی، کلاستر ۱۰.۲۵ اینچی دیجیتال، سیستم صوتی حرفه‌ای با هشت بلندگو، نورپردازی داخلی، صندلی های جلو برقی مجهز به گرم‌کن، کروز کنترل تطبیقی، سیستم‌های ترمز کمکی EBA ،BAS و BA، سیستم ترمز ABS و EBD، سیستم‌های ضد لغزش، سیستم‌های کنترل پایداری، سیستم هشدار خروج از خط، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، سیستم کمکی حرکت در سراشیبی، سیستم ورود و استارت بدون کلید، استارت از راه دور، پیش‌گرمایش باتری در هوای سرد، دی‌لایت، سنسور نور و باران، بلوتوث، سیستم تهویه جداگانه سرنشینان عقب و… اشاره کرد.

منبع: اسب بخار

منبع: faradeed-191724

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد