hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > برگزاری دهمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان در گلستان به صورت تمام الکترونیک

برگزاری دهمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان در گلستان به صورت تمام الکترونیک

رئیس دستگاه نظارت بر انتخابات استان گفت: فرآیند اجرایی انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان استان تشکیل و این آزمون برای اولین بار به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

سید محمد حسینی، رئیس دستگاه نظارت بر انتخابات نظام مهندسی استان اظهار کرد: فرایند دهمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان‌ها، در راستای اجرای ماده ۶۲ آئین‌نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان آغاز شد.

وی افزود: برای اولین بار در سابقه انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی، این دوره از انتخابات تماماً به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان همچنین گفت: این اقدام با هدف ایجاد امنیت لازم و جلوگیری از تخلفات در مسیر برگزاری انتخابات صورت می‌گیرد.

حسینی ادامه داد: هم‌زمان با شروع فرایند انتخابات، از طرف شرکت برگزار کننده این دوره از انتخابات، پیامکی برای اعضای سازمان نظام مهندسی استان ارسال و رای دهندگان می‌توانند با وارد شد به نشانی ارسال شده نسبت به انتخاب کاندیداهای مدنظر خود اقدام کنند.

گفتنی است در روزهای اخیر احکام رئیس و اعضای هیئت نظارت بر انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان ١٤٠٣ گلستان صادر و فرایند دهمین دوره انتخابات به صورت رسمی در استان آغاز شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد