hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > کمیت و کیفیت آب شرب ۹۵ روستای نی‌ریز ارتقاء می‌یابد

مدیرعامل آبفا فارس وعده داد:

کمیت و کیفیت آب شرب ۹۵ روستای نی‌ریز ارتقاء می‌یابد

مدیرعامل آبفای فارس اعلام کرد که با بهره‌برداری از سامانه تامین آب شرب بخش قطروئیه، کمیت و کیفیت آب شرب 95 روستای منطقه ریزآب این بخش از شهرستان نی‌ریز ارتقاء می‌یابد.

علی شبانی در حاشیه دومین سفر استاندار به شهرستان نیریز به اتفاق رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، از عملیات اجرای سامانه تأمین آب شرب و مراحل احداث پکیج تصفیه آب و خط انتقال مجموعه جعفرآباد(ریزآب) بخش قطروئیه بازدید کرد.

مدیر عامل شرکت آبفا فارس در این بازدید با اشاره به اینکه عملیات اجرای این طرح تسریع می یابد، گفت: این شرکت پیش از این طرح برای رفع مشکل کم آبی در این مناطق اقدامات متعددی انجام داده که متاسفانه به دلیل تداوم خشکسالی ها، موفقیت خاصی به دنبال نداشته است و مردم این منطقه کماکان با مشکل کم آبی مواجه هستند.

او خاطرنشان کرد: طبق مطالعات کارشناسی دقیق، تنها راهکار ممکن برای برون رفت از این بحران، استفاده از ظرفیت آب ذخیره سد چشمه عاشق است که خوشبختانه با همکاری و مساعدت شرکت فولاد نی ریز، خط انتقال این طرح از سد چشمه عاشق تا محل احداث پکیج تصفیه آب اجرا و امکان احداث تصفیه خانه ی آب فراهم شد.

رئیس هیئت مدیره شرکت آبفا استان فارس گفت: در همین راستا از محل تصفیه خانه آب تا روستاهای ریزآب نیز خط انتقالی به طول ۴ هزار متر با مشارکت بسیج سازندگی استان اجرایی شد.

شبانی خاطر نشان کرد: سامانه آبرسانی مجموعه ریز آب بخش قطروئیه، شامل؛ نصب پکیج تصفیه آب با ظرفیت تصفیه ۶۰ لیتر بر ثانیه و اجرای ۱۴ کیلومتر خط انتقال است که عملیات اجرایی آن به سرعت ادامه دارد.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد