hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > حمله شدید ترامپ به مخالفانش؛ بیمارهای فاشیست!

حمله شدید ترامپ به مخالفانش؛ بیمارهای فاشیست!

رییس جمهور سابق آمریکا به شدیدترین شکل به مخالفان خود حمله کرد.

رییس جمهور سابق آمریکا به شدیدترین شکل به مخالفان خود حمله کرد.

به گزارش شفقنا، فرانس۲۴ نوشت: دونالد ترامپ که به عنوان اولین رییس جمهور تاریخ آمریکا حکم محکومیت دریافت کرده، با انتقاد شدید از مخالفانش آنها را بیمار و فاشیست خواند. ترامپ پس از آنچه او محاکمه ای بسیار ناعادلانه خواند با اظهار نظرهای خشمگینانه و خشم آلود علیه مخالفانش صحبت کرد.

این جمهوری‌خواه ۷۷ ساله که در رقابت‌های انتخاباتی سال ۲۰۲۴ با جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در کاخ سفید رقابت خواهد کرد گفت که درخواست تجدیدنظر خواهد داد. او گفت: «ما برای این کلاهبرداری تجدیدنظر خواهیم کرد.»

ترامپ که در کنفرانس مطبوعاتی در لابی مجلل املاک برج ترامپ در منهتن صحبت می کرد؛ ۳۵ دقیقه مملو از توهین‌ها و ادعاها را مطرح کرد که نشان‌دهنده خشم شدید او بود. سپس بدون اینکه به سوالی پاسخ دهد آنجا را ترک کرد.

ترامپ گفت که قاضی خوان مرچان، که ریاست دادگاه او را بر عهده داشت، یک ظالم است و مدعی شد که مرچان شاهدان را به معنای واقعی کلمه مصلوب کرد و تحت فشار گذاشت. او در این اظهارات که به طور زنده توسط تمام شبکه های تلویزیونی بزرگ آمریکا پخش شد، گفت: «این مرد که شبیه یک فرشته است، اما واقعاً یک شیطان است».

ترامپ علاوه بر شکایت از ناعادلانه بودن محاکمه هیئت منصفه، حملات خود را به بایدن و مهاجران غیرقانونی متوجه کرد. او مهاجران را کسانی نامید که به گفته او به «زبان‌های ناشناخته» صحبت می‌کنند و تروریست‌ها و همچنین «افراد زیادی» هستند که از زندان‌ها آزاد شده‌اند. رییس جمهور سابق آمریکا درباره مهاجران گفت: آنها از سراسر جهان وارد کشور ما می شوند، و ما یک رئیس جمهور و گروهی از فاشیست ها داریم که نمی خواهند کاری در مورد آن انجام دهند.

گفتنی است ترامپ روز پنجشنبه به خاطر پرداخت غیرقانونی پول به یک بازیگر سابق فیلم‌های مستهجن محکوم شد. قرار است چند هفته دیگر حکم او که احتمالاً جزای نقدی است اعلام شود.

منبع: etemadonline-662007

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد