hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > بازی Fallout جدید ساخته خواهد شد

بازی Fallout جدید ساخته خواهد شد

استودیوی بتسدا ساخت نسخه جدید بازی Fallout را در دستور کار خود قرار داده است.

سریال Fallout مدتی پیش از شبکه آمازون پخش شد و توانست مورد توجه منتقدان و گیمرها قرار بگیرد. نکته جالب توجه این است که براساس آمار و ارقام منتشر شده، انتشار فصل نخست این سریال، باعث محبوبیت قابل توجهی در مجموعه فال اوت شده و اکنون تعداد بازیکنان بازی Fallout 76 به بیش از ۲۰ میلیون نفر رسیده است.

پس از اینکه گزارشی مبنی‌بر سود ۸۰ میلیونی بتسدا از پخش این سریال منتشر شد، حالا به‌نظر می‌رسد توسعه‌دهندگان و اعضای استودیوی بتسدا در حال برنامه‌ریزی برای ساخت بازی‌های جدید سری Fallout هستند و اکنون در جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی تاد هاوارد، تهیه‌کننده و کارگردان استودیوی بتسدا، اعلام کرد که این بتسدا به فکر انتشار نسخه‌های جدید مجموعه Fallout است، اما اکنون نمی‌تواند اطلاعات بیشتری را به اشتراک بگذارد.

تاد هاوارد در مصاحبه اخیر خود به سریال Fallout و موفقیت آن اشاره کوچکی کرد و درخصوص تاثیر آن در ادامه راه این مجموعه تاکید کرد که استودیوی بتسدا در حال برنامه‌ریزی و بررسی گزینه‌های خود است. استودیوی بتسدا پس از انتشار Starfield تمرکز اصلی خود را روی ساخت و عرضه بازی The Elder Scrolls 6 معطوف کرده است. بااین‌حال تاد هاوارد به‌صورت غیر مسقیم تایید کرد که پس از اتمام مراحل ساخت The Elder Scrolls 6 پروژه بعدی آن‌ها بازی Fallout 5 خواهد بود.

حال نوبت شما است تا درصورتیکه از طرفداران مجموعه Fallout هستید، نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص نسخه بعدی سری محبوب خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.

منبع: zoomg-368853

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد