hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > این دو چهره اصولگرا پای ثابت هر انتخاباتی هستند!

این دو چهره اصولگرا پای ثابت هر انتخاباتی هستند!

اسامی کاندیداهای احتمالی انتخابات ۱۴۰۳ را که بالا و پایین کنید، به نام برخی از چهره‌ها می‌رسید که دیگر پای ثابت هر انتخاباتی شده‌اند و بارها سابقه حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری را دارند.

اسامی کاندیداهای احتمالی انتخابات ۱۴۰۳ را که بالا و پایین کنید، به نام برخی از چهره‌ها می رسید که دیگر پای ثابت هر انتخاباتی شده اند و بارها سابقه حضور در انتخابات ریاست جمهوری را دارند؛ «محمود احمدی‌نژاد»، رئیس جمهور دوره‌های نهم و دهم از جمله این کاندیداهای احتمالی است که علم تبلیغاتش را طی روزهای اخیر در جلوی درب منزلش در میدان ۷۲ نارمک برپا کرده است و از میل خود برای حضور در صحنه می گوید هرچند تلاش دارد این علاقه را ذیل درخواست های مردمی پنهان کند.

به گزارش خبرآنلاین، او جدا از آنکه دو دوره کاندیدای ریاست جمهوری بوده و رأی آورده است در سال های ۹۶ و ۱۴۰۰ نیز راهی وزارت کشور شد تا شاید رجعتی به پاستور داشته باشد اما شورای نگهبان مجوز صلاحیت را به او نداد.

از سوی دیگر محسن رضایی، هم ۴ بار در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده است اما موفق به کسب آرای مردم نشده است، برخی خبرها حکایت از حضور محسن رضایی در انتخابات است و برخی دیگر نیز این ادعا را تکذیب می کنند. با این وجود حضور محسن رضایی دربرخی گعده ها و جلسات انتخاباتی این روزها جدی به نظر می رسد.

 

منبع: etemadonline-661818

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد