hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > هراز جمعه یکطرفه می‌شود

هراز جمعه یکطرفه می‌شود

به منظور افزایش ایمنی تردد از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز چهارشنبه ۹ خرداد ماه و از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای پنجشنبه و جمعه مورخه‌های ۱۰ و ۱۱ خرداد ماه تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از محور هراز ممنوع می‌باشد.

به گزارش شبکه شرق، رییس پلیس راه شرق استان تهران گفت: در صورت سنگین بودن بار ترافیکی محور هراز روز جمعه یکطرفه می شود.

 سرهنگ ایرج کهریزی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: به منظور افزایش ایمنی تردد از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز چهارشنبه ۹ خرداد ماه و از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای پنجشنبه و جمعه مورخه‌های ۱۰ و ۱۱ خرداد ماه تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از محور هراز ممنوع می‌باشد.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: در صورت سنگین بودن بار ترافیکی محور هراز در روز جمعه و در راستای ارتقای ایمنی تردد کاربران ترافیکی، محدودیت یکطرفه مقطعی اجرا خواهد شد.

وی گفت: لازم به ذکر است تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع بوده و تردد موتورسیکلت سواران از ساعت ۱۲:۰۰ روز چهارشنبه ۹ خرداد ماه الی ساعت ۰۶:۰۰ روز شنبه ۱۲ خرداد ماه از محورهای هراز و فیروزکوه و بزرگراه امام رضا ممنوع است.

کهریزی ادامه داد: در این خصوص تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی که در مسیر جریان ترافیک و برای انجام مأموریت‌های ضروری حرکت می‌کنند استثنا است.

 

منبع: sharghdaily-932545

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد