hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > پاسخ احمدی‌نژاد به درخواست کاندیداتوری‌اش در انتخابات ریاست‌جمهوری: باید خیلی دقت کنم!

پاسخ احمدی‌نژاد به درخواست کاندیداتوری‌اش در انتخابات ریاست‌جمهوری: باید خیلی دقت کنم!

رئیس دولت‌های نهم و دهم درباره کاندیداتوری‌اش در انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: باید خیلی با دقت و مطالعه و بررسی همه‌جانبه تصمیم بگیرم.

رئیس دولت های نهم و دهم درباره کاندیداتوری اش در انتخابات ریاست جمهوری گفت:  باید خیلی با دقت و مطالعه و بررسی همه جانبه تصمیم بگیرم.

به گزارش  خبرآنلاین، در فیلمی که کانال تلگرامی دولت بهار منتشر کرده است، محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور دوره‌های نهم و دهم در دیدار با جمعی از مردم استان مرکزی درباره حضور در انتخابات ریاست جمهوری گفت: در هر شرایط و موقعیتی اگر کاری از من برای کشور بربیاید قطعا کوتاهی و مضایقه نخواهم کرد.

وی ادامه داد: یک کشور و ملت اگر بخواهد از سختی ها و موانع عبور کند، باید یک عزم عمومی و همگانی برای ساختن و اصلاحات شکل گیرد. اصلاحات و بهبود شرایط زندگی مردم هم نیازمند عزم ملی و مشارکت همگانی است. کشور به طور مساوی برای همه است و سرنوشت و حق هم برای همه به طور مساوی است. کسی بر دیگری برتری ندارد و نباید داشته باشد.

احمدی نژاد گفت: به عنوان قطره ای از اقیانوس زلال و بی کران ملت ایران، باید خیلی با دقت و مطالعه و بررسی همه جانبه برای ورود به انتخاباتی ریاست جمهوری تصمیم بگیرم.

 

منبع: etemadonline-661786

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد