hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > شهرک صنعتی مُهر برای جذب سرمایه‌گذار آماده است

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی فارس:

شهرک صنعتی مُهر برای جذب سرمایه‌گذار آماده است

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: با تخصیص ۱۸ میلیارد تومان اعتبار در دوسال اخیر، زیرساخت‌ها برای جذب سرمایه‌گذار در شهرک صنعتی شهرستان مُهر تکمیل شده و در وضعیت مناسبی قرار گرفته است.

سید مسعود عظیمی پس از بازدید از شهرک صنعتی مُهر(MOHR) در جلسه با فرماندار شهرستان افزود: زیرساخت‌های اصلی تولید نظیر آب و برق و گاز در این شهرک فراهم شده است.

وی مدعی شد که در دو سال گذشته و در راستای تکمیل زیرساخت ها در این شهرک صنعتی طرح‌هایی نظیر شبکه فاضلاب، زیرسازی و آسفالت، شبکه گاز، کانال هدایت سیلاب، شبکه روشنایی اجرا شده و۲ پروژه زیرسازی و آسفالت نیز با اعتباری بالغ بر ۴میلیارد تومان در مرحله اجراست.

عظیمی با بیان اینکه با  توجه به نزدیکی شهرستان مهر  به پارس جنوبی و نزدیکی به پالایشگاه‌های گاز و بنزین، ظرفیت مهمی در این شهرک صنعتی برای استقرار و فعالیت صنایع مرتبط با نفت و گاز و پتروشیمی فراهم شده است، گفت: با توجه به زیرساخت‌های ایجاد شده در شهرک صنعتی مهر، سرمایه گذاران می‌توانند از این مزیت نسبی استفاده کنند.

وی همچنین از برنامه این شرکت برای به مدار آمدن چاه دوم شهرک صنعتی با آبدهی ۵لیتر برثانیه خبردادوگفت:با انجام این طرح بستر مناسبی برای تامین کسری آب و رفع مشکلات این بخش فراهم می شود.

عظیمی اضافه کرد: شهرک صنعتی مُهر با ۲۰۰ هکتار مساحت از ظرفیت استقرار ۲۵۰ واحد صنعتی با اشتغالزایی پنج هزار نفر برخوردار است و هم اینک ۱۷قرارداد سرمایه گذاری با متقاضیان فعالیت در این شهرک منعقد شده و ۴ واحد نیز با اشتغال ۱۰۰نفر در مرحله بهره برداری است.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد