hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > مسافران به اسدآباد سفر نکنند

مسافران به اسدآباد سفر نکنند

فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به قرار گرفتن اسدآباد در وضعیت سفید از هفته گذشته تاکنون گفت: از شهروندان اسدآبادی درخواست داریم از سفر به شهرهای دیگر خودداری کرده و  مردم دیگر شهرها نیز به این شهرستان سفر نداشته باشند چراکه ممکن است شرایط وضعیت سفید اسدآباد را به قبل بازگردانند.
مجید درویشی ، اظهار کرد: در تعطیلات عید فطر حدود ۱۰ درصد میزان مسافرت به شهرستان به نسبت دیگر روزهای معمول افزایش داشت که از مسافران تقاضامندیم حتی الامکان برای حفظ ثبات شرایط موجود به این شهرستان سفر نداشته باشند.
وی از تصویب و ابلاغ مجدد ستاد ملی کرونا مبنی بر ممنوعیت برگزاری هر گونه مراسمات تجمعی در سطح کشور خبر داد و بیان کرد: قرار گرفتن اسدآباد در شرایط سفید به معنای رفع کروناویروس نبوده و رعایت پروتکل و محدودیت های مصوبات ملی کرونا همچنان در شهرستان الزامی است.
درویشی با تأکید بر ممنوع بودن برگزاری هرگونه مراسم ختم، ترحیم، مجالس و عروسی و تجمع های بالای ۱۰ نفر تا اعلام مصوبات از طریق ستاد کرونای کشور افزود: بحث سفید بودن شرایط اسدآباد به معنای کم خطر بودن وضعیت است که  در حفظ پایداری وضعیت و نیز رسیدن به شرایط سبز و پاک شدن شهرستان از کرونا همچنان نیازمند ادامه مشارکت و همراهی مردم در این راستا هستیم.
وی در ادامه از اضافه شدن شهر جدید پالیز به دیگر شهرهای شهرستان اسدآباد خبر داد و یادآور شد: شهرستان اسدآباد دارای دو شهر اسدآباد و آجین بوده که با پیگیری های انجام گرفته استاندار و نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، دو روستای مزرعه بید و روستای جنت آباد مرکز دهستان سیدجمال در بخش مرکزی با ادغام به شهر تبدیل  شدند و با تصویب هیئت وزیران و معاون اول ریاست جمهوری پالیز به دیگر شهرهای این شهرستان اضافه شد.
فرماندار شهرستان اسدآباد در پایان خاطرنشان کرد: طی تصویب هیئت وزیران مرکز دهستان سیدجمال نیز در بخش مرکزی به روستای وندرآباد تبدیل شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد