hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > اینترنت در رفح به طور کامل قطع شد

اینترنت در رفح به طور کامل قطع شد

همزمان با یورش تانک‌های اسرائیل و حملات جنگنده‌های این رژیم به رفح، اینترنت در این منطقه به طور کامل قطع شده است.

همزمان با یورش تانک‌های رژیم صهیونیستی و حملات جنگنده‌های این رژیم به رفح، اینترنت در این منطقه به طور کامل قطع شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، منابع فلسطینی اعلام کردند همزمان با یورش خودروهای نظامی و حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به رفح در سراسر این شهر در جنوب نوار غزه اینترنت به طور کامل قطع شده است.

براساس گزارش خبرگزاری شهاب فلسطین، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی اردوگاه آوارگان در جبالیا در جنوب و اردوگاه النصیرات در مرکز غره را هدف قرار دادند. در همین راستا گردان‌های طوباس مقاومت فلسطین اعلام کردند نیروهای این گردان با یورش خودروهای نظامی صهیونیستی مقابله کرده و خساراتی به آن‌ها وارد کردند.

از سویی دیگر گردان‌های طولکرم در بیانیه‌ای اعلام کردند: به دشمن می گوییم مردان ما در همه میدان ها هستند و تا شما از سرزمینمان خارج نکنیم ، این مسیر را رها نمی‌کنیم و سرنوشت شما مرگ حتمی است.

گفتنی است در حالی که دیوان بین المللی دادگستری با صدور حکمی تأکید کرد که رژیم صهیونیستی باید فوراً حملات نظامی اش را متوقف کند، اما این رژیم چادرهای آوارگان فلسطینی را در رفح بمباران کرد که در نتیجه آن دست‌ کم ۴۵ فلسطینی از جمله ۲۳ زنان و کودکان جان باختند و ۲۴۹ نفر دیگر زخمی شده‌ اند. شاهدان عینی نیز تأکید کردند که بمباران ارتش اشغالگران قدس باعث شد بسیاری از چادرهای اردوگاه در آتش بسوزد.

منبع: etemadonline-661746

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد