hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > بهره مندی از ظرفیت مساجد و محلات گرگان برای ترویج فرهنگ ایمنی

صفری تأکید کرد:

بهره مندی از ظرفیت مساجد و محلات گرگان برای ترویج فرهنگ ایمنی

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان بر بهره مندی از ظرفیت مساجد و محلات برای ترویج فرهنگ ایمنی تأکید کرد.

موسی الرضا صفری درباره نشست مشترک با مدیرکل کانون فرهنگی مساجد استان بیان کرد: با توجه به اجرای طرح شهر ایمن و برنامه های آموزشی شهروندی و جهت استفاده از ظرفیت مساجد و قرارگاه جهادی محلات نشست مشترکی در آتش نشانی گرگان برگزار شد.

صفری با اشاره به اهمیت بحث ایمنی و کاهش مخاطرات و حوادث گفت: برنامه های آموزش ایمنی از جمله اقداماتی است که در راستای ترویج فرهنگ ایمنی و ارتقاء سطح آگاهی عموم شهروندان در رویارویی با حوادث تأثیرگذار است و از این رو استفاده از ظرفیت مساجد و محلات می تواند در این خصوص کمک شایانی داشته باشد.

به گفته وی، در این نشست مقرر شد از ظرفیت های مشترک در راستای پیشبرد طرح های آموزش شهروندی از قبیل داوطلبین واکنش اضطراری محلات یا به اختصار دوام و یا داوطلب آتش نشان استفاده شود.

صفری افزود: هم افزایی و تعامل مشترک بین بخشی در ارتقاء کمی و کیفی برنامه های آموزشی، در مساجد و محلات از جمله اهداف این نشست است.

لازم به ذکر است، در این نشست که در سالن جلسات سازمان آتش نشانی شهرداری گرگان برگزار شد، آقایان حسینی مدیرکل کانون فرهنگی مساجد استان و نودهی مسئول قرارگاه جهادی محلات حضور داشتند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد