hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > دستگیری قاتل بلوارچمران شیراز

دستگیری قاتل بلوارچمران شیراز

فرمانده انتظامي شیراز گفت: قاتل و همدستش که بامداد امروز یک نفر را در شیراز به قتل رسانده بودند در کمتر از 2 ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ "اسماعیل زراعتیان" افزود: ساعت 3 و 40 دقیقه بامداد سه‌شنبه هشتم خرداد از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 یک فقره درگیری منجر به قتل در بلوار شهید "چمران" شیراز  اعلام و بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه و تحقیق از شاهدان مشخص شد که سرنشینان سواری پژو 405 با راکب و ترک‌نشین یک دستگاه موتورسیکلت بحث و مشاجره و سپس درگیر می‌شوند.

فرمانده انتظامي شیراز ادامه داد: در این درگیری هر 2 سرنشین خودرو با سلاح سرد راکب و ترکنشین را با سلاح سرد به شدت مجروح که منجر به قتل یکی از آنان و مجروحیت دیگری می‌شود و ضاربین سریعا از محل متواری می‌شوند.

سرهنگ "زراعتیان" خاطر نشان کرد: سریعا طرح مهار اجرا و ماموران انتظامی موفق شدند در کمتر از 2 ساعت با اقدامات فنی و تخصصی مخفیگاه قاتل و همدستش را شناسایی کنند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: ماموران پلیس پس از هماهنگی قضایی به مخفیگاه متهمین اعزام و موفق شدند قاتل و همدستش (25 و 36 ساله) را دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دهند.

وی با اشاره به اینکه فرد مجروح به بیمارستان اعزام و متهمین علت و انگیزه قتل را بحث و مشاجره لفظی اعلام کردند،گفت: قاتل و همدستش برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

فرمانده انتظامي شیراز به شهروندان توصيه کرد تا در اختلافات في مابين به مراجع قانوني مراجعه و با سعه صدر و گذشت در حق یکديگر از بروز اينگونه حوادث ناگوار که مضرات جبران ناپذير براي خانواده‌ها به دنبال دارد جلوگيري کنند.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد