hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > مردم داری و پاکدستی از ویژگی های شاخص آیت الله رئیسی بود

رئیس مرکز اسلامی گلستان در عطا آباد:

مردم داری و پاکدستی از ویژگی های شاخص آیت الله رئیسی بود

حجت الاسلام دیلم گفت: تعهد، اخلاص، مردم داری و پاکدستی از ویژگی های شاخص شهید آیت الله رئیسی بود.

حجت الاسلام نورعلی دیلم در کرسی تلاوت قرآن کریم بزرگداشت هفتمین روز شهادت شهید جمهور آیت الله رئیسی و شهیدان همراه ایشان در مسجد جامع روستای عطا آباد، گفت: ولایت مداری، تعهد، اخلاص، مردم داری، خستگی ناپذیری، فسادستیزی و پاکدستی از ویژگی های شاخص شهید آیت الله رئیسی بود.

وی افزود: حضور در مناطق محروم و دیدار با مردم در جای جای کشور و تلاش و جهاد شبانه روزی برای رفع مشکلات مردم، شهید آیت الله رئیسی را تبدیل به چهره ای مخلص و نمونه در میان کارگزاران خدوم انقلاب و نظام قرار داد.
وی، ضمن تقدیر و تشکر از همت مردم ترکمن صحرا با برپایی چادر و قرائت قرآن در شهرها و روستاهای منطقه، تصریح کرد: در آیات و روایات لفظ شهید برای آن دسته از افرادی گفته می شود که در خط مقدم نبرد با دشمن از دنیا می روند اما در روایات اهل سنت و تشیع لفظ شهید را برای افراد دیگری هم در نظر گرفته می شود. بنا به فرمایش پیامبر (ص)، انسان عالم و شخصی که در منزل مشغول مطالعه است و اگر مرگش فرا رسد، شهید بشمار می رود. امام علی (ع) نیز می فرماید، افرادی که درون خانه از دنیا بروند اما معرفت به خدا، معرفت به وجود پیامبر (ص) و معرفت به اهل بیت (ع) داشته باشند، شهید قلمداد می شوند. پیامبر (ص) همچنین فرموده است، هرکس با حب پیامبر (ص) و آل پیامبر (ص) از دنیا برود شهید است.
حجت الاسلام دیلم در بخشی از سخنانش گفت: رمز و راز ماندگاری دولت ها، کشورها و حکومت ها بخاطر ویژگی های مثبتی است که کارگزاران جامعه اسلامی دارند و هر کسی که درون این انقلاب مسئولیت دارد بنام کارگزار جامعه اسلامی معرفی می شود.
وی تصریح کرد: کارگزار جامعه اسلامی باید صفات و ویژگی های مثبتی در وجود خود داشته باشد تا هم باعث انجام وظیفه و هم باعث محبوبیتش شود.
رئیس مرکز اسلامی گلستان گفت: حضرت علی (ع) وقتی مالک را منصوب کرد بیان می کند که کارگزار جامعه اسلامی باید حق مدار، امانت دار، عدالت خواه، اهل فقرزدایی و خدامحور بوده و تمام کار و تلاشش برای جلب رضایت خداوند متعال باشد.
حجت الاسلام دیلم افزود: رمز و راز موفقیت آیت الله رئیسی نیز اینگونه بود که مردم با تمام وجود از مقام آن شهید تجلیل کردند.
وی با اشاره به اینکه، موافقان و مخالفان به اخلاص و ولایت مداری آیت الله رئیسی اعتقاد داشتند، گفت: رمز موفقیت و ماندگاری ما با وجود این همه سختی و مشکلات در اطراف کشورمان که در ساحل امن قرار داریم، بخاطر اصل مترقی ولایت فقیه می باشد که همگی گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم.
رئیس مرکز اسلامی گلستان گفت: امروز کوچک ترین خللی در امورات کشور به وجود نیامده است چون مقام معظم رهبری دیده بان هوشیار انقلاب است که امورات در جای خودش پیش می روند. 
حجت الاسلام دیلم افزود: آیت الله رئیسی به وحدت امت اسلامی و ایجاد تمدن نوین اسلامی اعتقاد داشت و به مردم ترکمن صحرا عشق می ورزید. 
وی همچنین با اشاره به انتخابات هشتم تیرماه افزود: با حضور پرشور در انتخابات افرادی را انتخاب کنیم که گفتمان کار جهادی، فقرزدایی، مردم داری و کار جهادی را مدنظر داشته باشند.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد