hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > اعمال قانون خودروهای فاقد معاینه فنی در اصفهان

اعمال قانون خودروهای فاقد معاینه فنی در اصفهان

رئیس پلیس راهور استان اصفهان از شروع اعمال قانون خودروهای فاقد معاینه فنی در اصفهان از امروز (سه شنبه، ششم خرداد) خبر داد.
سرهنگ‌محمدرضا محمدی ، اظهار کرد: مهلت عدم‌ ثبت تخلف برای خودروهای فاقد معاینه فنی توسط دوربین های سطح شهر اصفهان، معابر بزرگراهی و مامورین در سطح استان، پایان ماه مبارک رمضان بود.
وی با اعلام اینکه از امروز و پس از پایان تعطیلات عید فطر، برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی در شهر شروع می شود، گفت: داشتن معاینه فنی برای دریافت خدمات تعویض پلاک نیز الزامی است.
رئیس پلیس راهور استان اصفهان مبلغ جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی را ۵۲ هزار تومان اعلام کرد و افزود: خودروهای صفر کیلومتری که ۴ سال از عمر آن گذشته باید معاینه فنی داشته باشند، همچنین خودروهایی که معاینه فنی آنها باطل شده باید برای تمدید معاینه فنی به مراکز معاینه فنی مراجعه کنند.
سرهنگ محمدی خاطرنشان کرد: خودروهای فاقد معاینه فنی که در سطح شهر تردد می کنند، در هر ۲۴ ساعت یک بار مشمول جریمه می شوند.
رئیس پلیس راهور استان همچنین در مورد توقف طرح زوج و فرد در اصفهان نیز گفت: زمان شروع دوباره طرح زوج و فرد هنوز مشخص نیست و در صورت اجرای دوباره طرح، حتما از چند روز قبل به شهروندان اطلاع خواهیم داد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد