hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > شهدا و ایثارگران با از خودگذشتگی و جانفشانی امنيت و آرامش را براي ايران اسلامي به ارمغان آوردند

شهدا و ایثارگران با از خودگذشتگی و جانفشانی امنيت و آرامش را براي ايران اسلامي به ارمغان آوردند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در دیدار با مادر معظم شهید «حبیب الله صالح المومنین» و جانباز 70 درصد «علی اصغر منوچهری» ضمن گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر و یاد و خاطره سید الشهدای خدمت حضرت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان گفت: خانواده های معظم شاهد و ایثارگر، محور و ستون اصلی نظام و انقلاب و الگوی جامعه در ایثار، مقاومت و ولایتمداری هستند. 

جمال اسدی افزود؛ شهدا و ایثارگران با از خودگذشتگی و جانفشانی امنیت و آرامش را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده و فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت را در جامعه نهادینه ساختند. 
وی جانبازان را مایه برکت و افتخار کشور و ادامه‌دهندگان راه شهدا دانست و عنوان کرد: ديدار با ایثارگران که اسوه‌های از خود گذشتگی و مقاومت هستند، موجب پاسداری و حفظ دستاوردها و آرمان‌های شهدا می‌شود. 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان تاکید کرد: والدین شهدا اسوه های صبر و استقامت در کشور هستند و دعاهای آنان که از دل پاک و قلب زلالشان سرچشمه می گیرد  پشتیبان خادمان نظام است. 
 دکتر جمال اسدی تصریح کرد: خانواده های معظم شاهد و ایثارگر چشم و چراغ انقلاب هستند و حضور با برکت آنان مايه سرافرازی و سربلندی بوده و اعتلای ارزشهای بلند اسلامی و پاسداری از ميراث گرانبهای انقلاب را به همراه دارد.

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد