hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > بهره مندی 1000 دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد از خدمات بنیاد علمی آموزشی قلم چی

قائم مقام کمیته امداد استان گلستان:

بهره مندی 1000 دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد از خدمات بنیاد علمی آموزشی قلم چی

قائم مقام کمیته امداد استان گلستان خبرداد: ۱۰۰۰ دانش آموز تحت حمایت این نهاد ازخدمات بنیاد علمی ، آموزشی قلم چی استفاده می کنند.
جعفرمزیدی ، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان گفت : یکی از اهداف همکاری مشترک کمیته امداد و موسسه آموزشی قلم چی ارائه خدمات پشتیبانی تحصیلی و اهدای بسته های کمک آموزشی و کنکوری و برگزاری آزمون های برخط  بصورت رایگان و همچنین برگزاری کلاسهای حضوری با تخفیفات ویژه به دانش آموزان تحت حمایت این نهاد با توجه به سطح علمی و مقاطع تحصیلی است .

 وی با بیان اینکه یکی از مهمترین رویکردهای حوزه فرهنگی تقویت بنیه تحصیلی و آموزشی دانش آموزان برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر می باشد ،افزود: بسیاری ازخدمات موسسات پشتیبان آموزشی ،تلفنی و حضوری در استان بصورت رایگان انجام می شود ودرسال گذشته بیش از ۱۰۰۰ نفر از دانش آموزان تحت حمایت این نهاد ازخدمات بنیاد علمی آموزشی  قلم چی استفاده کردند.

مزیدی، تصریح کرد: کمیته امداد استان گلستان در قالب اجرای تفاهم نامه منعقده با این بنیاد ، جزو استان های برتر کشور در سال ۱۴۰۲ بوده است ، که مفتخر به دریافت لوح تقدیر با امضای واقف و متولی بنیاد قلم چی و سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد کشور شد.

گفتنی است : بیش از ۱۸ هزار دانش آموز و ۱۵۰۰ دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد استان از خدمات مختلف تحصیلی ، آموزشی و ... در طی سال بهره مند می گردند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد