hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > پلمب کارگاه آبمیوه تقلبی/ مردم به کد ده رقمی استاندارد توجه کنند

پلمب کارگاه آبمیوه تقلبی/ مردم به کد ده رقمی استاندارد توجه کنند

پلیس آگاهی فراجا گفت: کارگاهی در غرب تهران مبادرت به تولید ۲۰ هزار بطری آبمیوه تقلبی و غیراستاندارد با برند شرکت‌های معتبر کرده و آن را از طریق فضای مجازی به صورت گسترده توزیع کرده بودند.

به گزارش شبکه شرق، رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی فراجا نسب به کلاهبرداری از مردم با ترفند برند تقلبی شرکت‌های معتبر هشدار داد.

سرهنگ محمد شریفی دراین‌باره گفت: بسیاری از برندهای معروف با مشکل ساخت نمونه‌های تقلبی از محصولات مواجه هستند، محصولاتی که جدا از ضرر مالی این امر برای برندها و ضربه‌ای که می‌تواند به اعتبار آنها وارد کند، برای مصرف کنندگان هم دردسرساز است.

وی با بیان اینکه پلیس هوشمندانه در این خصوص توانمندی‌های خود را به کار گرفته است، افزود: به عنوان مثال اخیرا کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی موفق شدند، دو فرد شیاد را که در کارگاهی واقع در غرب تهران مبادرت به تولید 20 هزار بطری آبمیوه تقلبی و غیراستاندارد با برند شرکت‌های معتبر کرده و آن را از طریق فضای مجازی به صورت گسترده توزیع کرده بودند، شناسایی و دستگیر کنند. این کارگاه نیز پلمب شد.

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی فراجا ضمن تاکید بر برخورد قاطع و بدون اغماض با عوامل توزیع و فروش مواد غذایی و خوراکی غیر بهداشتی و غیراستاندارد در سراسر کشور به عموم شهروندان، توصیه کرد: هنگام خرید محصولات غذایی به ویژه آبمیوه‌هایی که با عنوان برند طبیعی در فروشگاه‌ها عرضه می‌شوند به نشان استاندارد و کد 10 رقمی مندرج در زیر آن توجه کنند.

شریفی با اشاره به اینکه شهروندان برای تهیه محصولات غذایی و بهداشتی سعی کنند از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنند، خاطرنشان کرد: افراد می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک در خصوص کارگاه‌های جعل اسناد و کالای تقلبی جهت بررسی به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

 

منبع: sharghdaily-932103

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد