hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > قدردانی مدیریت شهری از مجموعه روابط‌عمومی‌های شهرداری و شورای شیراز

قدردانی مدیریت شهری از مجموعه روابط‌عمومی‌های شهرداری و شورای شیراز

در یکصد و پنجاه و چهارمین جلسه علنی شورا از مجموعه روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز به واسطه تلاش‌ها و دستاوردها، قدردانی و تجلیل شد.

شهردار شیراز در این جلسه اظهار کرد: با توجه به تلاش‌های شما عزیزان در چند روز گذشته اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز به عنوان روابط عمومی برتر استان شناخته شد و همه اینها حاصل تلاش‌ها شما عزیزان است.

محمدحسن اسدی گفت: در سال گذشته شهرداری کلانشهر شیراز در کل کشور، عنوان مقام برتر را کسب کرد و اینها اتفاق نمی افتاد مگر با تلاش و زحمات شبانه روزی شما همکارانم در روابط عمومی شهرداری شیراز‌ است و از همه شما تقدیر می کنم.

وی از ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر به پاس قدردانی از مدیران روابط عمومی شهرداری شیراز تشکر کرد و گفت: باوجود حجم بالای اقدامات شهرداری شیراز، اطلاع‌رسانی و انعکاس  بسیار خوبی از فعالیت‌ها و اقدامات شبانه‌روزی شهرداری انجام می‌شود که قدردانی خود و مجموعه شهرداری شیراز را از اقدامات مجموعه ارتباطات و روابط عمومی اعلام می‌کنم.

شهردار شیراز بیان کرد: انجام اقدامات و بازتاب فعالیت‌های مديريت شهری مرهون خدمات و زحمات مجموعه ارتباطات و روابط عمومی است.

عضو و ناظر شورای اسلامی شهر در اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز نیز با خواستار پیگیری امور اداری روابط عمومی‌های شهرداری، درخصوص ارتقای وضعیت اداری، استخدامی و معیشتی مجموعه روابط عمومی شد‌.

ابراهیم کمالی گفت: شاید یکی از بهترین هدایایی که بتوانیم به عنوان هفته روابط عمومی به این عزیزان بدهیم بهبود وضعیت معیشتی و شرایط کاری آنها است.

وی بیان کرد: کار روابط عمومی یکی از مشاغل سخت و فرسایشی است که در دنیا بسیار مورد اهمیت قرار دارد، اما درحال حاضر علی رغم تلاشی که می‌کنند سختی کار آنها به رسمیت شمرده نمی‌شود.

عضو و ناظر شورای اسلامی شهر در اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز در ادامه گفت: دست تک تک این عزیزان را می‌بوسم، همه ما در تلاش‌های شبانه‌روزی شهرداری شیراز، بازدیدهای شبانه، افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌ها فقط یک فیلم و عکس و خبر می‌بینیم در حالی که همه اینها حاصل تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران روابط عمومی در اداره کل و یا سایر حوزه‌ها است.

کمالی همچنين به کار سخت و طاقت فرسای مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ نیز اشاره و خواستار بهبود وضعيت کارکنان آن که نقش مهمی در ایجاد رضایتمندی مردمی دارند، شد.

رئیس کمیته شفافیت، صیانت از حقوق شهروندان و سلامت اداری شورای اسلامی شهر شیراز نیز اظهار کرد: اگر بخواهیم مقایسه‌ای بین روابط عمومی شهرداری شیراز نسبت به سایر دستگاه‌های هم ‌وزن خود داشته باشیم به وضوح می‌توان نقش پر رنگ آنها را نسبت به بقیه دستگاه‌های استان دید.

مهدی طاهری گفت: اگر در دو سال اخیر شهرداری شیراز در کنار شهرداران سایر کشور ها و دیگر مجامع بین‌المللی دیده شد و اگر شیراز به عنوان پایتخت زیست‌محیطی آسیا شناخته شد، همه این‌ها مرهون زحمات همکارانمان در اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کلان‌شهر شیراز است و ما از همه دوستان روابط عمومی تقدیر و تشکر و آرزوی ما موفقیت و سلامتی این عزیزان است.

محمدرضا هاجری رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل‌بیت(ع) شورای اسلامی شهر شیراز نیز از سنگینی کار روابط عمومی‌ها سخن گفت و خواستار تقدیر از زحمات شبانه‌روزی آنها شد.

 

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد