hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > راهکارهای انگیزشی درخدمت اصلاح الگوی مصرف برق/راه‌اندازی پویش "باانرژی"

مدیرعامل توزیع برق شیراز اعلام کرد:

راهکارهای انگیزشی درخدمت اصلاح الگوی مصرف برق/راه‌اندازی پویش "باانرژی"

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز، راهکارهای انگیزشی و طرح‌های تشویقی را حرکتی در مسیر کنترل پیک بار مصرف انرژی برق در ایام اوج باری دانست که امسال نیز همانند سال‌های گذشته در دستور کار قرار گرفته است.

محمدرضا سلاحی با بیان اینکه برای رشد بخش مولد نیازمند افزایش سهم این بخش در منابع انرژی هستیم، گفت: به همین دلیل مدیریت مصرف انرژی، در راهکارهای توسعه‌ای مد نظر صنعت برق، نقشی اساسی دارد.

سلاحی اضافه کرد: بر همین اساس، امسال علاوه بر استمرار طرح پاداش بیست برابری به مشترکانی که مصرف برق را در ایام تابستان مدیریت کنند، امکان مشارکت در پویش "با انرژی" نیز برای همه مشترکان فراهم شده است.

او با یادآوری اینکه طرح پاداش بیست برابری مدیریت مصرف تابستان سال گذشته با موفقیت اجرا و اثربخش ارزیابی شد، گفت: در این طرح مشترکان با مدیریت مصرف برق، از پاداش ریالی که در قبوض آنان به شکل بستانکاری لحاظ می‌شد را داشته‌اند.

سلاحی ضمن اشاره به اینکه امسال علاوه بر طرح یادشده، پویش "باانرژی" در سطح کشور راه‌اندازی شده است، توضیح داد: پویش "باانرژی" یا پویش " ۲۱*۱۵" با هدف کاهش ۱۵ درصدی مصرف برق بخش‌های تجاری و خانگی به شکل سراسری از نیمه اردیبهشت امسال اجرایی و مدت آن ۲۱ هفته تعیین شده است.

او ادامه داد: در این پویش کاربران می‌توانند با نصب اپلیکیشن "با انرژی" از طریق سایت" ba-energy.ir " ضمن کاهش مصرف انرژی برق مصرفی خود، از جوایزی ارزنده برخوردار شوند.

سلاحی یادآور شد که در این طرح قرعه‌کشی‌هایی به‌صورت هفتگی و ماهانه انجام می‌شود و مشترکین می‌توانند در هر کدام از آنها برنده جوایز نفیسی مانند خودرو، لوازم منزل، کالاهای دیجیتال (موبایل، لپتاب و تبلت) و… شوند.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد