hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > خبر جدید از طرح کالابرگ الکترونیک/ تا پایان سال تمدید شد

خبر جدید از طرح کالابرگ الکترونیک/ تا پایان سال تمدید شد

سازمان برنامه و بودجه مکلف است نسبت به تخصیص اعتبارات کالابرگ بصورت علی‌الحساب و متناسب با میزان مقرر برای کالابرگ اقدام کند.

به گزارش شبکه شرق، سازمان برنامه و بودجه مکلف است نسبت به تخصیص اعتبارات کالابرگ بصورت علی‌الحساب و متناسب با میزان مقرر برای کالابرگ اقدام کند.

طبق مصوبه جلسه هیأت وزیران که اخیرا ابلاغ شده است، اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در سال ۱۴۰۳ تمدید شد. 

طبق این گزارش، هیات وزیران در جلسه ۱۴۰۳/۲/۹ به پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و به استناد اصل ۱۳۸ قانون اساسی مواردی را در رابطه با تمدید طرح کالابرگ الکترونیکی تصویب کرد.

مشروح آنچه در این تصمیم تصویب شده، به شرح ذیل است:

۱: در اجرای جزءهای (۱) و (۲) بند (الف) تبصره (۸) قانون بودجه سال ۱۴۰۳، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مکلف است نسبت به اجرای طرح مذکور از محل اعتبارات مصوب مربوط در قانون بودجه سال جاری اقدام کند. 

تبصره - اقلام کالاهای اساسی مشمول طرح و نحوه توزیع یارانه بین اقلام مذکور مطابق با مصوبات ستاد هماهنگی اقتصادی دولت است. 

۲: سازمان برنامه و بودجه مکلف است مطابق با بند (پ) تبصره (۱۶) قانون بودجه سال ۱۴۰۳، نسبت به تخصیص اعتبارات کالابرگ به صورت علی‌الحساب و متناسب با میزان اعتبارات مقرر برای کالابرگ در جداول قانون بودجه سال ۱۴۰۲ اقدام کند. 

تبصره - در اجرای این بند و به منظور تسویه مطالبات فروشگاه‌های طرف قرارداد در طرح فجرانه، سازمان برنامه و بودجه کشور مکلف است مبلغ دویست هزار میلیارد ریال (۲۰ هزار میلیارد تومان) به‌عنوان علی‌الحساب از محل اعتبارات بودجه عمومی در اختیار شرکت مجری طرح شرکت خدمات فناوری رفاه ایرانیان (فارا) وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار دهد.

 

منبع: sharghdaily-931939

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد