hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > استقبال اولیه از بازی XDefiant عالی بوده است

استقبال اولیه از بازی XDefiant عالی بوده است

تام هندرسون در گزارش اخیر خود به استقبال بسیار خوب بازیکن‌ها از بازی XDefiant اشاره کرده است.

بازی XDefiant جدیدترین محصول تیراندازی چندنفره شرکت یوبیسافت است که اخیرا عرضه شد. حال به نظر می‌رسد با‌وجود بعضی مشکلات در مچ‌میکینگ، استقبال بسیار خوبی از این بازی رایگان شده است. تام هندرسون از رسانه اینسایدر گیمینگ در جدیدترین گزارش خود تایید کرد تنها بعد گذشت ۲.۵ ساعت از عرضه XDefiant، یک میلیون بازیکن منحصربه‌فرد به تجربه بازی پرداخته بودند. این آمار بازی XDefiant را به‌سریع‌ترین محصول شرکت یوبیسافت تبدیل کرد که به آمار یک میلیون بازیکن منحصربه‌فرد رسیده است.

حال گزارش جدید نشان می‌دهد با گذشت دو روز از عرضه بازی XDefiant، سه میلیون بازیکن منحصربه‌فرد مشغول تجربه آن هستند. منابع داخلی به هندرسون گفته‌اند این بازی در مقطعی‌ تا ۵۰۰هزار بازیکن همزمان روی تمام پلتفرم‌ها داشته و در ادامه میانگین آن تا ۳۰۰هزار بازیکن حفظ شده است. همچنین گزارش‌ها نشان می‌دهند یوبیسافت از عملکرد این بازی رضایت دارد و فراتر از انتظار ناشر بوده است.

باتوجه‌به اینکه بازی XDefiant به‌صورت رایگان در اختیار بازیکن‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار دارد، پشتیبانی طولانی‌مدت از آن اهمیت زیادی خواهد داشت. هندرسون دراین‌باره خاطرنشان کرد موفقیت بازی در بلندمدت به میزان فروش بتل‌پس و محتوای پولی درون فروشگاه آن بستگی دارد.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا بازی XDefiant را تجربه کرده‌اید؟

منبع: zoomg-368700

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد