hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > گسترش روابط تجاری با کشورهای همسایه از مهمترین دستاوردهای آیت الله رئیسی بود

رییس مرکز اسلامی گلستان در چنارلی:

گسترش روابط تجاری با کشورهای همسایه از مهمترین دستاوردهای آیت الله رئیسی بود

رییس مرکز اسلامی گلستان گفت: گسترش و بهبود روابط تجاری با کشورهای همسایه و بهبود روند توسعه تجارت چمدانی از دستاوردهای مهم شهید آیت الله رئیسی بود.

حجت الاسلام نورعلی دیلم در مراسم گرامیداشت شهادت آیت الله رئیسی، ریاست محترم جمهوری و هیات همراه در چنارلی، گفت: گسترش و بهبود روابط تجاری و توجه به کشورهای اطراف، استفاده از ظرفیت تجاری کشورهای همسایه، گسترش تجارت چمدانی و افزایش ظرفیت تجاری از دستاوردهای مهم و بین المللی شهید جمهور آیت الله رئیسی است. 

وی با بیان اینکه، دولت کریمه افراد و کارگزارانی می خواهد که در تراز انقلاب، قرآن و دستورات دین مبین اسلام باشند تا دوام و ثبات داشته باشد، افزود: تشکیل دولت کریمه از آرزوهای مسلمانان است و در روایات آمده است که این حکومت الهی از اولاد پیامبر اکرم (ص) و در دولتی که فرامین الهی اجرا می گردد، مستقر می شود.
حجت الاسلام دیلم تصریح کرد: عدالت، امنیت، برادری، برابری، تحقق عدالت، تکامل، عقل و اندیشه، حکومت برقلوب مردم، شفافیت، مشارکت جویی، دوری از تکبر و خودبرتربینی و ریشه کن کردن فساد از شاخصه های این دولت کریمه است.
رئیس مرکز اسلامی گلستان گفت: خدامحوری، الهی بودن، حق مداری، عدالت خواهی، امانتداری، فقرزدایی و ... از ویژگی های مهم و اساسی حکومت کریمه اسلامی است. 
حجت الاسلام دیلم با بیان اینکه، آیت الله رئیسی شاگرد ممتاز و نمونه مکتب و اندیشه امام راحل و مقام معظم رهبری بود، گفـت: محبوبیت تنها با عکس و فیلم گرفتن به دست نمی آید بلکه معامله با خدا، جلب رضای خدا، ارتباط خالص با خدای تعالی و محبوب شدن نزد خدا باعث ماندگاری آیت الله رئیسی و محبوبیت بین مسلمین شد.
وی گفت: علاقه آیت الله رئیسی به مقام معظم رهبری و اطاعت از ایشان، از عوامل دیگر ماندگاری شهید جمهور بود، شخصی که برای رای جمع کردن تلاش نکرد و "خدا، ولایت فقیه، مردم"، سه کلمه پرتکرار وی بود. 
رییس مرکز اسلامی گلستان با بیان اینکه، استکبار ستیزی و محکم بودن در برابر اسرائیل کودکش و امریکای جنایتکار از دیگر خصوصیات آیت الله رئیسی بود، گفت: شهید آیت الله رئیسی، مدافع جبهه مقاومت و تاکید بر وحدت امت های مسلمان داشت و باعث شد در قلوب مسلمین جهان ماندگار شود. 
حجت الاسلام دیلم، توجه به کشورهای اطراف، استفاده از ظرفیت تجاری کشورهای همسایه، گسترش تجارت چمدانی و افزایش ظرفیت تجاری را از اقدامات و دستاوردهای مهم و بین المللی آیت الله رئیسی عنوان کرد و گفت: فساد ستیزی، شجاع بودن، تواضع و دوری از تشریفات از دیگر خصوصیات آیت الله رئیسی بود و بدون توجه به حاشیه ها و انتقادات عنوان می کرد که من فقط یک طلبه و خادم مردم هستم.   
وی گفت: آیت الله رئیسی اعتقاد و سیاست را با هم پیوند داد و نشان داد که می توان سیاستمدار بود و با حضور در دورترین و محروم ترین نقاط کشور مثل شهرستان مرزی مراوه تپه از نزدیک به مشکلات مردم رسیدگی کند.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد