hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > برگزاری ۵۰۰ مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در فارس

معاون استانداری فارس اعلام کرد:

برگزاری ۵۰۰ مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در فارس

معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس گفت: تاکنون بیش از ۵۰۰ مراسم برای بزرگداشت شهدای خدمت در ۳۷ شهرستان این استان و در این هفته نیز این برنامه‌ها ادامه دارد.

محمد فرخ زاده با بیان اینکه مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در ۳۷ شهرستان فارس، تا پایان این هفته برگزار خواهد شد، افزود: تجمع و برگزاری سه مراسم در حرم مطهر شاه چراغ(ع) همزمان یا نماز مغرب و عشا و برگزاری دو مراسم بزرگداشت در روز چهارشنبه ۲ خرداد هم زمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع شهرک سعدی با حضور هیئات مذهبی و در کافه شهدا واقع در بلوار چمران به عنوان برنامه های محوری روزهای گذشته برای بزرگداشت شهدای خدمت در شهر شیراز نام برد.

فرخ زاده به برگزاری پیاده روی بزرگ عزاداران از میدان شهدا تا حرم مطهر و شرکت در مراسم دعای کمیل پنجشنبه ۳ خرداد همزمان با نماز مغرب و عشا در حرم مطهر احمد ابن موسی شاه چراغ (ع) اشاره و اضافه کرد: مراسم بزرگداشت شهدای خدمت روز یکشنبه ششم خرداد در حرم مطهر سید علاءالدین حسین(ع) و همچنین مراسم دیگری برای گرامیداشت یاد رییس‌جمهور شهید و همراهان ایشان روز پنجشنبه دهم خرداد در حرم مطهر علی ابن حمزه(ع) برگزار خواهد شد.

وی گفت: برای حضور مردم عزادار استان فارس در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت، تعداد ۴۵ دستگاه اتوبوس تامین و بیش از ۲ هزار نفر به تهران و مشهد اعزام شده اند.

معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس اضافه کرد: عمده اقدامات به صورت خودجوش و مردمی و با ابتکار هیات‌ها، کانون‌های فرهنگی، پایگاه‌های مقاومت و اقشار فعال فرهنگی و مذهبی انجام شده است.

برپایه این گزارش، امروز شنبه 5 خرداد نیز مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) و حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد