hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > ثبت نام تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری آغاز شد

ثبت نام تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری آغاز شد

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در خراسان رضوی گفت: ثبت نام متقاضیان تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان از امروز تا بیستم خرداد ماه جاری ادامه دارد.
 علیرضا کریمدادی مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در خراسان رضوی گفت: ثبت نام در سایت پایش استان به نشانی cspf-kh.ir با لینک مستقیم به سایت ثبت نام، انجام می‌شود و سقف تسهیلات پرداختی ۲۰۰ میلیون ریال است که تا پایان خرداد ماه جاری پرداخت خواهد شد.

او با اشاره به اینکه تاریخ عقدنامه واجدین شرایط باید از اول خرداد پارسال تا ۳۱ اردیبهشت ماه امسال باشد افزود: نحوه تخصیص پس از ثبت نام و مشخص شدن تعداد متقاضیان اطلاع رسانی می‌شود، نرخ تسهیلات حداکثر ۱۰ درصد و دوره بازپرداخت آن پنج ساله است.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در خراسان رضوی ادامه داد: شرایط دریافت تسهیلات متناسب با حداقل حقوق و با مدنظر قراردادن دستکم ۱۰ میلیون ریال خالص دریافتی اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ خواهد بود همچنین این تسهیلات فقط به ازدواج اول فرزند یا نوه تحت تکفل بازنشستگان، موظفین و همسر وظیفه بگیر پرداخت می‌شود و در صورت ذینفع بودن پدر و مادر در صندوق، صرفا یک فقره تسهیلات به فرزندان پرداخت می‌گردد.

کریمدادی  بیان کرد: بازنشستگان و موظفین که در دوره‌های قبلی نسبت به اخذ تسهیلات یاد شده اقدام نموده‌اند، امکان ثبت نام و بهره‌مندی از تسهیلات جاری را برای سایر فرزندان خود ندارند.

او تصریح کرد: این تسهیلات مشمول بیمه عمر مانده بدهکار خواهد بود که هزینه آن بر عهده متقاضی است.
 
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد