hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > مرحله دوم رزمایش همدلی و کمک مومنانه شهرداری سمنان

مرحله دوم رزمایش همدلی و کمک مومنانه شهرداری سمنان

دومین مرحله رزمایش همدلی و کمک مومنانه از سوی شهرداری سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران _ سمنان ، دومین مرحله رزمایش همدلی و کمک مومنانه صبح  جمعه با حضور سیدمحمد ناظم رضوی شهردار سمنان و  اعضای شورای اسلامی شهر در مسجد پیامبر اعظم (ص) انجام شد . 

شهردار سمنان در آئین این مراسم گفت : از جمله اقشار آسیب پذیر در زمان شیوع ویروس کرونا، رانندگان تاکسی بودند، که شهرداری سمنان در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری ، رزمایش همدلی و کمک مومنانه را در حوزه حمل و نقل درون شهری برگزار نمود . 

وی با اشاره به اولین مرحله رزمایش که 600 بسته معیشتی بین کارگران شهرداری توزیع شده بود اظهار داشت : در مرحله دوم این رزمایش ، بسته ها با اعتبار 1750 میلیون ریالی شهرداری سمنان خریداری شده و  بین 1170 خانواده ناوگان تاکسی رانی شهر سمنان توزیع می شود  .

کاشی سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سمنان مهمترین هدف شهرداری برای برگزاری مرحله دوم رزمایش همدلی و کمک مومنانه ، ترمیم  بخشی از مشکلات شیوع کرونا بر پیکره اقتصادی برخی خانواده های  تاکسی رانان شهر سمنان برشمرد و گفت : این یسته ها  طبق مصوبه شورای اسلامی شهر و تامین اعتبار شهرداری سمنان تهیه و توزیع می شود.

وی یادآور شد : در جهت رعایت فاصله  اجتماعی ایمن مقرر شد این بسته ها در چند روز متوالی بین رانندگان تاکسی درون شهری توزیع شود که امیدواریم در آستانه عید سعید فطر جهت همدردی با اقشاری که آسیب دیده اند اقدامی از سوی شهرداری و شورای شهر برداشته باشیم.

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد