hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > ️اولین جلسه كمیته عالی مدیریت مصرف برق گلستان تشكیل شد

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان:

️اولین جلسه كمیته عالی مدیریت مصرف برق گلستان تشكیل شد

به منظور بررسی اقدامات جهت گذر موفق از اوج بار تابستان سال جاری، اولین جلسه کمیته عالی مدیریت مصرف در شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان برگزار شد.

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان با تاکید بر انجام اقدامات هوشمندسازی و کنترل پذیری مشترکین برای مدیریت پیک سایی سال ۱۴۰۳ افزود: در سال گذشته این اقدامات در تمامی تعرفه‌ها علی الخصوص در بخش کشاورزی کمک شایانی به مدیریت پیک بار و جبران ناترازی موجود داشته است که انشاله با کاهش ۱۵ درصدی نسبت به مصرف سال قبل این صنعت را ياري رسانند.
وی افزود : به مشترکین گلستانی توصیه می شود که با نصب اپلیکیشن از نحوه اجرای مدیریت انرژی مطلع شوند و با رعایت دستورالعمل ها ،از جوایز در نظر گرفته شده مطلع باشند.

وی بیان داشت: با توجه به سهم تعیین شده برای مدیریت بار در ایام گرم سال و روند رشد مصرف برق ، باید اقدامات جدی در جهت گذر از پیک تابستان با کمک مردم داشته باشیم.
سید احمد موسوی با ارائه گزارش از وضعیت اقدامات در حوزه کاهش پیک و مدیریت مصرف برق در سال گذشته افزود: به منظور عبور از پیک بار سال جاری برنامه تکلیفی در بخش‌های مختلف ابلاغ شده است که امیدواریم با همکاری بخش صنعت، کشاورزی، اداری و تجاری امسال نیز به مانند سال‌های گذشته تعامل موثری در تامین برق مطمئن و پایدار را داشته باشیم.
در ادامه معاون هماهنگی عمرانی استانداری گلستان نیز ضمن تاکید بر اهمیت مدیریت مصرف برق، برنامه های پیش رو را بررسی نمود.
مهیایی افزود: اقدامات خوبی در حوزه صنعت برق داشتیم که منجربه رشد ۸درصدی تولید در حوزه صنعت برق شده است.
شایان ذکر است که در این کمیته سایر اعضا نیز حضور داشته اند که وظایف آنها از سوی معاونت عمرانی ابلاغ شد.

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد