hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ساماندهی وانت‌بارها در دو نقطه از شهر همدان

ساماندهی وانت‌بارها در دو نقطه از شهر همدان

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: وانت بارها در دو نقطه بلوار شهید مطهری و بلوار شهید رجایی ساماندهی شدند و متخلفان در این امر با برخورد قهری پلیس مواجه خواهند شد.
کامران گردان ، اظهار کرد: وانت بارها به عنوان شغل رسمی محسوب نمی شوند و توقف این خودروها در سطح شهر، خلاف قانون و مقرارت است اما از آنجایی که در بسیاری از شهرها این قشر از مردم به کسب درآمد مشغول هستند، این رویه نیز در شهر همدان انجام پذیرفته که شهرداری اقدام به ساماندهی این صنف کرده و آنها را از معابر عمومی دور کرده است.
وی افزود: در دو نقطه از شهر همدان شامل بلوار شهید مطهری(سه شنبه بازار) و بلوار شهید رجایی بلوک هایی قرار داده و مقرر شده که وانت بارها در پشت این بلوک ها مستقر شوند تا مزاحمتی در تردد و رفت و آمد صورت نگیرد.
رئیس شورای شهر همدان درباره وانت بارهایی که یکجا مستقر نیستند و در حال تردد در کوچه ها و معابر سطح شهر هستند نیز گفت: پلیس با هر گونه سد معبری که انضباط شهری را بهم بریزد، ممانعت به عمل خواهد آورد و متخلفان را جریمه کرده و شهرداری نیز انضباط شهری را در این باره برقرار خواهد کرد.
پیش تر رئیس اتحادیه میوه و تره بار همدان، از وجود وانت بارهای سطح شهر ابراز نارضایتی کرده و وانت بارها را مخل کسب و کار مغازه داران معرفی کرده بود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد