hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > آیت الله رئیسی به مردم ترکمن صحرا ارادت ویژه ای داشتند / آیت الله رئیسی معتقد به وحدت بین مسلمین بود

رئیس مرکز اسلامی گلستان:

آیت الله رئیسی به مردم ترکمن صحرا ارادت ویژه ای داشتند / آیت الله رئیسی معتقد به وحدت بین مسلمین بود

حجت الاسلام دیلم گفت: آیت الله رئیسی به مردم ترکمن صحرا و خصوصا علمای اهل سنت ارادت ویژه ای داشتند.

حجت الاسلام نورعلی دیلم در مراسم گرامیداشت شهادت آیت الله رئیسی، ریاست محترم جمهوری و هیات همراه در حوزه علمیه احمدیه قوجمز کلاله ضمن تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و هیات همراهشان گفت:  آیت الله رئیسی به مردمان ترکمن صحرا و خصوصا علمای اهل سنت ارادت ویژه ای داشتند و این ارادت و محبت در زمانی که ایشان در آستان قدس فعالیت داشتند بیشتر به چشم دیده می شد.

وی با اشاره به اینکه، آیت الله رئیسی اعتقاد و معنویت را به سیاست بازگرداند، گفت: آیت الله رئیسی از مصادیق ارزشمند عالم شهید است و از جمله انسان هایی بودند که زندگی آنها در مسیر قرآن، خداوند، پیامبر اکرم (ص) و کسب رضای خدا بود.
رئیس مرکز اسلامی گلستان، یکی از عوامل مهم در ثبات نظام های سیاسی را کارگزاران و مدیران جامعه عنوان کرد و گفت: امروز همه مسئولین وظیفه دارند در قد و قامت کارگزار جامعه اسلامی باشند و این مهم در وجود من و شما نیز به عنوان خادم مردم باید نهادینه شود.
حجت الاسلام دیلم با اشاره به منشور حضرت علی (ع) برای مالک، گفت: خدامحوری، خالص بودن برای درگاه الهی، حق مداری، عدالت خواهی، امانت داری، فقرزدایی، مدنظر داشتن قرآن و اهل بیت (ع) و... از ویژگی های کارگزار جامعه اسلامی برای خدمت به مردم باشد.
وی افزود: امروز شاگردان ممتاز و در قدوقامت تراز جامعه اسلامی، آیت الله رئیسی و همراهان شهیدشان بودند.
رئیس مرکز اسلامی گلستان، خدامحوری و اخلاص را از شاخصه های برجسته آیت الله رئیسی عنوان کرد و گفت: اگر فقط خدا و محوریت خدا باشد خدا هم در بین مردم محبوب خواهد کرد چنان که موافق و مخالف، آنکه رای داد و آنکه رای نداد و همه و همه به اشتباه خود پی بردند و آیت الله رئیسی را شناختند.
حجت الاسلام دیلم، اطاعت بی چون و چرا از مقام معظم رهبری را از دیگر ویژگی های شاخص آیت الله رئیسی عنوان کرد و افزود: رمز موفقیت و اقتدار آیت الله رئیسی در جهان اطاعت از مقام معظم رهبری بود و همیشه بیان می کرد که برای موفقیت و سربلندی باید تابع سکاندار انقلاب باشیم.
وی افزود: وقتی خبر این حادثه به گوش مقام معظم رهبری رسید ایشان آرام بودند و گفتند که هیچگونه خللی در ادامه مسیر کشور ایجاد نمی شود و کشور مسیر خود را ادامه می دهد و اندیشه توحیدی مقام معظم رهبری با وجود داغ سنگین فراغ رئیس دولت، مانع از نفوذ شد.
رئیس مرکز اسلامی گلستان بیان کرد: اندیشه این کشور و مملکت خدامحوری براساس توحید است و با خط خدامحوری و توحید نیز ادامه می یابد.
حجت الاسلام دیلم گفت: آیت الله رئیسی منافع کشور را بر منافع شخص و حزبی فدا کرد و برای آیت الله رئیسی مردم مهم بود و بدون توجه به انتقادات با قدرت برای کسب رضای خداوند تلاش کرد.
وی تصریح کرد: آیت الله رئیسی مقتدر در جوامع بین المللی بود و در مساله جهان اسلام، استکبار ستیزی و حق طلبی حرفی برای گفتن داشت و در این مسیر با اسرائیل، انگلیس و امریکا هیچ تعارفی نداشت و محکم و مقتدرانه مواضع خود را در دنیا نشان می داد. 
رئیس مرکز اسلامی گلستان گفت: آیت الله رئیسی معتقد به وحدت بین مسلمین و مدافع جبهه مقاومت بود و ثمره آن اتحاد و همدلی بیشتر جبهه مقاومت و اتحاد شیعه و سنی در جهان شد.
حجت الاسلام دیلم گفت: پر تکرارترین کلمه در نزد آیت الله رئیسی مردم بود و مردمی بودن ایشان و تلاش برای رفع مشکلات مردم و پیگیری امور تا حصول نتیجه وی را از دیگران مسئولان متمایز می ساخت.
وی با اشاره به اینکه، این روحیه آیت الله رئیسی و همچنین پاک دستی، مبارزه با فساد، شجاع بودن و دوری از تشریفات و ... باید رمز موفقیت مسئولین باشد، افزود: مرگ و شهادت آیت الله رئیسی هم باعث وحدت شد و مسئولین ما روحیه جهاد و تحول گرایی ایشان را مدنظر و ادامه دهنده راه این شهیدان باشند.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد