hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > پیام‌های تسلیت استاندار و مدیران اجرایی فارس به مناسبت شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه

پیام‌های تسلیت استاندار و مدیران اجرایی فارس به مناسبت شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه

به دنبال شهادت آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهوری و هیئت همراه براثر سانحه سقوط بالگرد در استان آذربایجان شرقی، استاندار و جمعی از مدیران و مقام‌های استان فارس طی پیام‌های جداگانه‌ای این ضایعه را تسلیت گفتند.

محمدهادی ایمانیه استاندار و شماری از مسئولان ارشد دستگاه‌های اجرایی استان فارس، طی پیام‌هایی شهادت دکتر سیدابراهیم رئیسی، حسین امیرعبداللهیان، آیت‌الله آل هاشم و هیئت همراه در سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفتند.

در پیام محمدهادی ایمانیه استاندار فارس آمده است: خادم الرضا(ع)، سیدالشهدای خدمت، امین مردم و تابع ولایت، رئیس جمهور مردمی و مجاهد و مهربانمان، که در راه خدمتگزاری به مردم، پیگیری مشکلات و تلاش برای عمران، رشد اقتصادی و رفاه ملت، در کنار عزت بین المللی جمهوری اسلامی  و احقاق حقوق مردم مظلوم فلسطین، لحظه ای از پا نمی نشست، به همراه جمعی از مسئولین و همراهان ایشان در شب میلاد امام هشتم(ع) که بسیار به او عشق می ورزید، به درجه رفیع شهادت نائل شد.

اجر چنین مجاهدتی جز با ارتزاق ابدی نزد خدای متعال و حیات جاودان ممکن نبود و حضرت حق، زیبنده ترین پاداش را به این خادمان ملت ارزانی نمود.

در رابطه با این ضایعه اسفناک، رئیس کل دادگستری، مدیرعامل آب منطقه‌ای، رئیس جهادکشاورزی، رئیس اتاق بازرگانی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد و .... دیگر مقام‌های ارشد استان فارس پیام‌های جداگانه‌ای صادر و منتشر کردند.

همچنین، فرماندار، رئیس شورا، شهردار، مدیرعامل شرکت توزیع برق، مدیرعامل آبفا و سایر مسئولان ارشد شهرستان شیراز نیز در این ارتباط پیام‌های تسلیت صادر کردند.

به گزارش رویداد ایران، در پی حادثه شهادت رئیس جمهور، وزیر امورخارجه و هیئت همراه، پیش از ظهر امروز مراسمی در بارگاه ملکوتی حضرت شاهچراغ(ع) در شیراز با حضور گسترده مردم اعم از زائران و مجاوران و همچنین با مشارکت مسئولان، برگزار شد.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد