hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > تقدیر وزیر ارشاد از مدیرمسئول روزنامه کیهان/ هیچ رسانه‌ای حق ندارد مردم ایران را نسبت به آینده باشکوهش ناامید کند

تقدیر وزیر ارشاد از مدیرمسئول روزنامه کیهان/ هیچ رسانه‌ای حق ندارد مردم ایران را نسبت به آینده باشکوهش ناامید کند

وزیر ارشاد می‌گوید: «روزی نیست که کیهان یک تیتر و خبرش را به امیدآفرینی اختصاص ندهد. ما مخالف نقد نیستیم، ما را هم نقد کنید، اما امید مردم نباید دچار خدشه شود و تحت تأثیر قرار گیرد.»

به گزارش شبکه شرق، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حوزه رسانه‌ای باید و نباید‌ها به شکل دقیقی رعایت شود و هیچ رسانه‌ای حق ندارد مردم را گذشته پرافتخار خود پشیمان و از آینده روشن در انتظارشان ناامید کند.

 محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختتامیه رویداد «جام رسانه امید» با بیان این‌که «ما امروز در جنگ ترکیبی همه‌جانبه قرار گرفتیم»، اظهار کرد: نقطه تمرکز جریان رسانه‌ای دشمن ایجاد ناامیدی از آینده و پشیمانی از گذشته است و این موضوع بر کسی پوشیده نیست و خودشان هم به آن تاکید دارند.

او  افزود: امروز دشمن همین نقطه قوت ما که توانستن است، هدف گرفته است. ما در عرصه رسانه به تقویت ایمان و امید نیازمندیم. امروز دشمن در این میدان با ما مبارزه می‌کند و کار سختی در این حوزه از دو سال پیش آغاز کردیم تا به مسیر انقلاب بازگردیم.

اسماعیلی یادآور شد: در حوزه رسانه‌ای باید و نباید‌ها به شکل دقیقی رعایت شود. هیچ رسانه‌ای حق ندارد مردم را از گذشته پرافتخار خود پشیمان و از آینده روشن در انتظارشان ناامید کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد تاکید کرد: شب عملیات وعده صادق شب اعتلای فرهنگ انقلاب اسلامی و ضلالت و حضیض تمدن غربی بود. ما وقتی از تمدن و پیشرفت حرف می‌زنیم القایی نیست بلکه می‌خواهیم آن را نشان دهیم. بیش از ۷۵ درصد مردم ایران از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند.

وزیر ارشاد گفت: امروز ما در کاغذ تحریر به خودکفایی رسیدیم. امروز ۱۵۵ میلیون جلد کتاب درسی دانش‌آموزان با کاغذ ایرانی چاپ شده است. ما باید زیست‌بوم رسانه‌ای نوجوانان و جوانان را تغییر دهیم تا این سخنان نیز به گوش آنان برسد.

اسماعیلی با تقدیر از فعالیت‌های «حسین شریعتمداری» مدیرمسئول روزنامه کیهان، اظهار کرد: روزی نیست که کیهان یک تیتر و خبرش را به امیدآفرینی اختصاص ندهد. ما مخالف نقد نیستیم، ما را هم نقد کنید، اما امید مردم نباید دچار خدشه شود و تحت تأثیر قرار گیرد.

منبع: sharghdaily-931243

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد