hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > کسب رتبه سوم و دریافت تندیس قانون جوانی جمعیت توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان

کسب رتبه سوم و دریافت تندیس قانون جوانی جمعیت توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان

در مراسم دومین رویداد اهدای جایزه استانی جوانی جمعیت، متین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان؛ در بین مدیران کل رتبه سوم در عمل به قانون جوانی جمعیت را کسب کرد و موفق به دریافت تندیس شد.

در مراسم دومین رویداد اهدای جایزه استانی جوانی جمعیت، دکتر زنگانه استاندار گلستان ؛ به خاطر تلاش‌های بی شائبه متین مدیر کل در راستای اعتلای قانون جوانی جمعیت، گفتمان سازی و فرهنگ سازی در حوزه جمعیت لوح تقدیر و تندیس قانون جوانی جمعیت را به ایشان اهداء نمود.

در متن این لوح آمده است:
خواهر گرامی سرکار خانم‌ الهام متین، مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

سلام علیکم
توفیق خدمت به نیکوکارترین مردم در نظام اسلامی فرصت گران بهاء و پرافتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم شریف، موجبات رضایت پروردگار متعال را در پی خواهد داشت.
خداوند منان را شاکریم که فرصتی دست داد به موضوع بسیار مهم و استراتژیک رشد جمعیت که مورد تایید و تاکید فراوان و از مطالبه های جدی و به حق مقام معظم رهبری و دولت مردمی است، پرداخته شود.
به یقین گفتمان سازی و فرهنگ سازی در حوزه جمعیت، نیازمند تلاش و همیت جمعی است.
لذا این لوح به پاس قدردانی از زحمات و تلاش های ارزنده جنابعالی برای " احراز رتبه سوم گروه مدیران کل در دومین رویداد جایزه استانی جوانی جمعیت" اهداء می گردد. امید است در سایه الطاف و عنایات حضرت ولی عصر(عج)، در استمرار این مسیر پر از خیر کثیر، تحت زعامت ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) موفق و منصور باشید.

                             علی محمد زنگانه
                                     استاندار

گفتنی است در بخش مدیران، ابوالفضل رحیمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان، حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی گرزین مدیرکل تبلیغات اسلامی و الهام متین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد