hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > اهدای ۲۰۰ بسته معیشتی به خانواده های نیازمند در قم

اهدای ۲۰۰ بسته معیشتی به خانواده های نیازمند در قم

مدیر جامعه الزهرا (س)  گفت:چندین مرحله کمک مومنانه از سوی جامعه الزهرا (س)  به نیازمندان در ایام شیوع کرونا صورت گرفته است و در این مرحله کمک های طلاب جهادی جامعه الزهرا در قالب ۲۰۰ بسته معیشتی برای اهدا به خانواده های نیازمند آماده شده است.
به گزارش رویداد ایران_قم،حجت الاسلام سید محمود مدنی در حاشیه اجرای طرح رزمایش مومنانه در قالب کمک طلاب جهادی به افراد نیازمند که صبح روز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه در حسینیه امام خمینی (ره) جامعه الزهرا (س) برگزار شد، ضمن بیان کمک های مستمر جامعه الزهرا (س)در دوران شیوع کرونا اظهار کرد: خوشحال هستیم که در استمرار کمک های مومنانه و طرح مواسات چندین مرحله از مساعدت با خانواده های نیازمند را ازاین مرکز علمی شاهد هستیم و امید به ادامه این راه داریم.

وی ضمن بیان اینکه حوزه های علمیه به وظیفه اصلی خود که تبلیغ و روشنگری مسایل دینی و عقیدتی است، کوشا هستند، فزود: در کنار وطیفه اصلی در تمام حوادث غیرمترقبه و گرفتاری های اجتماعی نیز نقش آفرینی میکنند و صمیمانه در کنار و با مردم هستند.



مدیر جامعه الزهرا (س)، این نهاد علمی حوزوی را به عنوان بزرگترین حوزه علمیه خواهران در جهان تشیع دانست و ادامه داد: این مجموعه در تمام حوادث پیش امده از سیل و زلزله تا بحران اخیر کرونا نقش آفرینی مثبتی داشته است و همواره در بحث کمک های مردمی، یار و یاور بیماران کرونایی بوده است.

وی با اشاره به رسیدگی طلاب جامعه الزهرا (س) در امر رسیدگی به بیماران کرونایی ابراز کرد: حوزه علمیه جامعه الزهرا از روزهای نخستین بحران کرونا در مرحله رسیدگی به شبهات عقیدتی پاسخگو بود و در آموزش به استان های دیگر در جریان مسایل دینی مرتبط به متوفیان و بیماران کرونایی پیشقدم بوده است.

مدنی ضمن توضیح رزمایش مهربانی و مومنانه اظهار داشت:  چندین مرحله کمک از سوی جامعه الزهرا صورت گرفته است و در این مرحله کمک های طلاب جهادی جامعه الزهرا در قالب ۲۰۰ بسته معیشتی برای اهدا به خانواده های نیازمند روبرو هستیم و تلاشمان بر این بوده است که با حفظ کرامت نفس شخصیتی افراد نیازمند بتوانیم این کار را به نحو احسن انجام دهیم.

*هانی احمدزاده 
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد