به گزارش اکوایران، قیمت‌های آتی شکر خام به سوی بزرگترین کاهش هفتگی در بیش از یک ماه پیش می‌روند زیرا سرمایه‌گذاران در حال افزایش موقعیت‌های فروش خود بر اساس پیش‌بینی‌های عرضه‌های بزرگ هستند.

بر اساس گزارشی از بلومبرگ، به گفته مایکل مک‌دوگال، مدیرعامل Paragon Global Markets، انتظار می‌رود مدیران سرمایه به موقعیت فروش خالصی تا 70,000 لات رسیده باشند. او گفت که این بزرگترین موقعیت فروش از سال 2020 خواهد بود. داده‌های تعهدات معامله‌گران بعداً در روز جمعه منتشر خواهد شد.

قرارداد فعال‌ترین معامله برای سومین جلسه متوالی در حال کاهش است و به سوی یک کاهش هفتگی 6 درصدی می‌رود، به طوری که قیمت‌ها به نزدیک‌ترین حد خود در 18 ماه گذشته می‌رسند.

افزایش معاملات آتی نزولی با شروع قوی فصل خرد کردن نیشکر در بزرگترین صادرکننده، برزیل، حمایت می‌شود. کلودیئو کووریگ، تحلیلگر ارشد در Covrig Analytics، گفت که تغییر "بسیار زیاد" به سمت شکر در برزیل به جای اتانول، به این معناست که نتایج فصل می‌تواند "بسیار بسیار بیشتر از خوشبینانه‌ترین پیش‌بینی‌ها" باشد.

کووریگ گفت که کاهش اخیر قیمت‌ها باعث جذابیت این کالا برای خریداران، از جمله واردکننده بزرگ چین، شده است. او معتقد است که چین به طور "وسیع" در زمان‌هایی که قیمت‌ها به سطح 18 سنت نزدیک می‌شد، خرید کرده و این به تثبیت قیمت‌ها کمک می‌کند.