hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > کامران قاسمپور: با انتخابی حق کشتی‌گیر ضایع نمی‌شود

کامران قاسمپور: با انتخابی حق کشتی‌گیر ضایع نمی‌شود

آزادکار با آتیه ایران و دارنده ۲ مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان که رقیب عنوان‌داری به نام حسن یزدانی را برای رسیدن به المپیک پیش رو دارد، گفت: سخت تمرین می‌کنم و انگیزه زیادی برای رسیدن به المپیک دارم.
کامران قاسمپور ، درباره تصویب طرح چرخه انتخابی تیم ملی کشتی که قرار است به عنوان مبنای انتخاب ملی‌پوشان برای حضور در رویدادهای آسیایی، جهانی و المپیک مدنظر قرار گیرد، اظهار کرد: قانونمندی در هر موردی خوب است و قطعا نتایج مثبتی نیز در پی خواهد داشت. اینکه کشتی‌گیر بداند بر اساس چه متر و معیاری ملی‌پوش می‌شود و باید چه امتیازی را کسب کند، قطعا با انرژی و انگیزه بیشتری تلاش خواهد کرد.
دارنده ۲ مدال طلای امیدهای جهان، افزود: با اجرای قانون انتخابی حق هیچ کشتی گیری ضایع نمی‌شود و هر کسی که خود را مدعی می‌داند می‌آید و خودش را نشان می‌دهد. در هر کاری اگر قانون اجرا شود نتیجه بهتری بدست می‌آید، کشتی‌گیر هم تکلیفش را می‌داند و با برنامه ریزی در مسابقات شرکت می‌کند و بدون حرف و حدیث کشتی می‌گیرد.
وی درباره آخرین وضعیت خود نیز، گفت: هر کجا که لازم باشد کشتی می‌گیرم و آماده‌ام در هر میدانی که تعیین شود مبارزه کنم. من هم مثل سایر کشتی‌گیران بر اساس قانون انتخابی جلو می‌روم و بر اساس آن برنامه‌ریزی خواهم کرد.
قاسمپور در پاسخ به این سوال که آیا تعویق المپیک به سود او شده یا خیر، خاطرنشان کرد: خیلی تفاوتی برای من ندارد چرا که قبل از تعویق المپیک منظم تمرین می کردم و الان هم که المپیک یکسال به تعویق افتاده هیچ خللی در انگیزه و تلاشم ایجاد نشده و خیلی منظم تمریناتم را دنبال می کنم. انگیزه زیادی برای رسیدن به موفقیت و کسب نتایج خوب در رویدادهای پیش رو دارم تا در نهایت به عنوان ملی‌پوش ایران در المپیک انتخاب شوم.
آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم ایران درباره رقابت با حسن یزدانی برای رسیدن به دوبنده تیم ملی، گفت: قطعا رقابت سختی دارم و به غیر از یزدانی نیز حریفان مدعی دیگری هم در این وزن حضور دارند که کار را بیش از پیش سخت خواهد کرد. با قانون جدید انتخابی تیم ملی قطعا در نهایت هر کشتی گیری که لایق‌تر باشد به المپیک می‌رسد چرا که همه مدعیان دوبنده تیم ملی باید زحمت بکشند و نتایج خوبی را بدست بیاورند. امیدوارم در نهایت بهترین‌ها به تیم ملی برسند و برای کشور افتخارآفرینی کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد