hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > "صعودِ ۷۳۰" در فارس رونمایی شد

همزمان با هفته روابط‌عمومی

"صعودِ ۷۳۰" در فارس رونمایی شد

همزمان با هفته روابط عمومی و ارتباطات و در همایش مدیران روابط عمومی دستگاه‌های استان فارس کتاب «صعود ۷۳۰» روایتگر ۷۳۰ روز تلاش دولت سیزدهم در این استان رونمایی شد.

محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در آیین رونمایی از کتاب《صعود ۷۳۰》آن را ارزشمند توصیف و اضافه کرد: این کتاب که خلاصه ای از زحمات و تلاش های کارکنان و مدیران دولت سیزدهم است که در راستای جهاد تبیین ضروری است.

استاندار فارس افزود: کتاب «صعود 730» چشم انداز کلی استان پهناور فارس را در حوزه خدمت رسانی دولت ارایه کرده و مرجع مستدلی برای شناخت ظرفیت های استان از سوی مدیران کشوری است.

کتاب «صعود 730» در 5 فصل، 73 آیتم و 192 صفحه با مشارکت 104 سازمان و دستگاه اجرایی استان به همت اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس تدوین شده است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس در خصوص این کتاب گفت: این اثر ارزنده، در قالب جداول آماری و نمودار تهیه و درک محتوای آن برای مخاطبان تسهیل شده است.

عباس فرج زاده افزود: اطلاعات آماری کتاب «صعود 730» مربوط به ۷۳۰ روز تلاش دولت سیزدهم در استان فارس است که می تواند دستمایه ی رسانه ها برای تهیه گزارش های مستند قرار گرفته و جامعه نخبگانی می تواند از محتوای آن در راستای جهاد تبیین بهره مند شوند.

وی بیان داشت: این کتاب حاصل تلاش 2هزارنفر ساعت از مدیران کل، مدیران آماری، روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان و همت گروه تحقیق و تدوین است که طی هفت ماه به صورت تخصصی به کنکاش داده های آماری، راستی آزمایی و تجمیع آنها در قالب جدول و نمودار همت گماشتند و مرجع متقنی برای بررسی های آتی خواهد بود.

فرج‌زاده گفت: روند تدوین این کتاب، تجربه ی ارزنده ای است که برپایه آن ضرورت اشراف مدیران روابط عمومی بر عملکرد کلی دستگاه های اجرایی بیش از گذشته آشکار شد.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد