hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > پیمان سپاری ارزی در فاز اصلاح؟/ گزارش ویژه فردای اقتصاد از نمایشگاه خودرو پکن

پیمان سپاری ارزی در فاز اصلاح؟/ گزارش ویژه فردای اقتصاد از نمایشگاه خودرو پکن

در اولین برنامه اقتصاد بنگاه‌ها دستورالعمل جدید درباره پیمان سپاری ارزی را در قالب میزگرد با حضور کارشناسان و فعالان اقتصادی بررسی کردیم. همچنین در این برنامه علاوه بر مهمترین اخبار شرکت‌ها، درباره نمایشگاه خودرو پکن نیز گزارشی ویژه داشته‌ایم.

فردای اقتصاد: در اولین برنامه «اقتصاد بنگاه‌ها» میزگردی با حضور محمد جابریان، آنوش رحام، حسین عطاءاللهی، آزاده حسینی و بهزاد بهمن‌نژاد برگزار شد که دغدغه این روزهای صادرکنندگان در پیمان سپاری ارزی را بررسی کرد. در این میزگرد فعالان بخش خصوصی دستورالعمل جدید کمیته برگشت ارز حاصل از صادرات مبنی بر ضرورت عرضه ۱۰۰ درصد ارز صادرکنندگان فولاد در سامانه نیما را بررسی کردند. فیلم کامل این میزگرد را اینجا ببینید: دغدغه جدید صادرکنندگان در پیمان ارزی/اعتراض به عرضه ۱۰۰ درصد ارز صادراتی زنجیره فولاد به نرخ نیمایی 

 بررسی موضوع پیمان سپاری ارزی در حالی در میزگرد فردای اقتصاد بررسی شد که رئیس‌کل بانک مرکزی در نشست تخصصی و هم‌اندیشی با رئیس، هیات رئیسه و برخی از روسای کمیسیون‌های اتاق ایران و اتاق‌های مشترک، دستورات لازم برای تسهیل در برگشت ارز و روند کاری فعالان اقتصادی و تجاری کشور را صادر کرد.

در همین برنامه ببینید:

ویویوی کوتاه: نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴

مرور مهمترین اخبار صنعتی و تجاری

مرور مهمترین اخبار شرکت‌ها

نسخه صوتی این برنامه را اینجا بشنوید:

منبع: fardayeeghtesad-38491

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد