hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > اولین تصاویر از پشت صحنه فصل چهارم سریال The Witcher

اولین تصاویر از پشت صحنه فصل چهارم سریال The Witcher

تصاویر تازه منتشر شده از پشت صحنه فیلم‌برداری فصل چهارم سریال «ویچر»، لباس شخصیت گرالت را در تن یکی از بدلکاران به نمایش می‌گذارد.

به تازگی تصاویری از پشت صحنه فیلم‌برداری فصل چهارم سریال The Witcher منتشر شده که لباس گرالت را نشان می‌دهد.

برخلاف سه فصل قبلی که نقش شخصیت گرالت را هنری کویل در سریال «ویچر» از سرویس آنلاین نتفلیکس بازی کرده بود، این نقش را در فصل چهارم این سریال لیام همسورث بازی خواهد کرد و حالا نیز از لباس این شخصیت در فصل چهارم این سریال رونمایی شده است.

با اینکه برای دیدن لیام همسورث در لباس و ظاهر گرالت باید مدت زمان بیشتری را صبر کرد اما تصاویر تازه منتشر شده از پشت صحنه فیلم‌برداری فصل چهارم سریال «ویچر» که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید، لباس شخصیت گرالت را در تن یکی از بدلکاران به نمایش می‌گذارد.

سریال the witcher

سریال the witcher

سریال the witcher

سریال the witcher

سریال the witcher

فیلم‌برداری فصل چهارم سریال «ویچر» در حال حاضر در میدهرست انگلیس در جریان است و تصاویر بالا از محل فیلم‌برداری سریال گرفته شده است. یکی از این تصاویر نیز بدل لیام همسورث به نام جوئل آدرین را نشان می‌دهد که لباس و ظاهر گرالت را دارد و با توجه به شمشیر خونینش، ظاهرا صحنه اکشنی را پشت سر گذاشته است.

جوئل آدرین در فصل دوم سریال «ویچر» نقش ویچری به نام هرمیک را بازی کرده بود و در فصل سوم سریال نیز مشغول بدلکاری بوده است. حالا او قرار است کارهای بدلکاری را در فصل چهارم انجام بدهد و با توجه به این تصاویر، ظاهر گرالت با بازی لیام همسورث قرار است با گرالت با بازی هنری کویل متفاوت باشد.

تولید فصل چهارم سریال «ویچر» در جریان است و با اینکه این سریال برای فصل پنجم تمدید شده ولی هنوز تاریخ دقیقی برای زمان پخش آن از سرویس آنلاین نتفلیکس اعلام نشده است.

منبع: گیمفا

منبع: faradeed-188571

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد