hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > صرفه جویی۲۸۰میلیارد تومانی در اتمام زودهنگام طرح زمین تمرین آتش پالایشگاه اصفهان

مدیر کنترل پروژه های هلدینگ پترو پالایش اصفهان عنوان کرد:

صرفه جویی۲۸۰میلیارد تومانی در اتمام زودهنگام طرح زمین تمرین آتش پالایشگاه اصفهان

مدیر کنترل پروژه های هلدینگ پترو پالایش اصفهان  درباره اتمام چندین طرح در اردیبهشت ماه امسال گفت:طرح احداث بزرگترین زمین آتش کشور با اعتبار ۱۵۰میلیارد تومان دراین شرکت به پایان رسید و بانصب تمامی تجهیزات و امکانات قابلیت استفاده ازاین زمین برای کلیه شرکت های داخلی و خارجی برای  انجام آموزش های بین المللی تحت نظارت مربیان بین المللی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار واحد رسانه روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پترو پالایش اصفهان،مهندس علی موذنی، تصریح کرد: در زمین آتش بهره برداری شده قابلیت آموزش بیش از ۱۴۰۰ نفرآتش نشان در سال وجود دارد این طرح نیز به لحاظ تسریع در عملیات اجرا ۲۸۰میلیارد تومان صرفه جویی در هزینه را برای هلدینگ پتروپالایش اصفهان به ارمغان آورد.

وی با اشاره به اینکه قصد داریم تیرماه بسیاری از پروژه های هلدینگ پترو پالایش اصفهان را به بهره برداری برسانیم گفت:پروژه زمین پسماند با نصب تجهیزات نیز به پایان رسیده است و اکنون در مدار بهره برداری است .

مدیر کنترل پروژه های هلدینگ پترو پالایش اصفهان، با اشاره به اینکه طرح زمین آتش در پالایشگاه اصفهان در زمینی به وسعت ۲/۲هکتار انجام شد ادامه داد:پروژه بازیافت پسماند نیز با ۳۵ میلیارد تومان اعتبار در فضایی به وسعت ۳٫۸ هکتار به اتمام رسید .

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد