hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > الهام متین به مناسبت هفته ملی جمعیت پیامی را قلمی کرد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان

الهام متین به مناسبت هفته ملی جمعیت پیامی را قلمی کرد

الهام متین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن تبریک آغاز دهه کرامت؛ به مناسبت هفته ملی جمعیت که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، پیامی را صادر کرد.

الهام متین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن تبریک آغاز دهه کرامت؛ به مناسبت هفته ملی جمعیت که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، پیامی را صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، در متن پیام الهام متین آمده است:

مسئله «حمایت از خانواده» و «جوانی جمعیت» ازجمله موضوعات مورد تأکید رهبر معظم انقلاب و از اولویت‌های دولت مردمی سیزدهم است و این نشان از آن دارد که باید در کنار هم و با نگاهی قرارگاهی و مسئله محور اهمیت آن را به‌خوبی در جامعه تبیین کنیم و تا حصول نتیجه و مشاهده ثمره میدانی‌اش از هیچ کوششی فروگذار نبوده و دلسوزانه و تعبدی پای‌کار باشیم.

بدون تردید از بُعد ملی، برخورداری از جمعیت جوان در هر کشوری یکی از مؤلفه‌های اصلی قدرت و اقتدار است و نیروی مولد و جوان به‌عنوان یکی از پایه‌های اصلی قدرت و رشد اقتصادی اجتماعی کشورها محسوب می‌شود و اگر کشوری فاقد نیروی جوان کافی باشد، هیچ راهی ندارد، مگر اینکه دیکته دیگران را بنویسد و تسلیم اراده دیگران شود.

این‌جانب ضمن گرامیداشت هفته ملی جمعیت و دعوت از جامعه هدف این دستگاه اجرایی و اقشار مختلف جامعه به توجه خاصه به منویات مقام معظم رهبری و برنامه‌های دومین جایزه ملی جوانی جمعیت که به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم‌نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی، مدیران و نخبگان و با شعار «نقش من در جوانی ایران» در هفته پیش رو برگزار می‌شود؛ امیدوارم در کنار یکدیگر بتوانیم همواره برای یک «ایران قوی» در تمامی عرصه‌ها یکدل و یک‌صدا باشیم. 

گفتنی است، 24 تا 30 اردیبهشت‌ماه در سال جاری به‌عنوان هفته ملی جمعیت و با شعار «نقش من در جوانی ایران» نام‌گذاری شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد